JL2178 Skrevet November 18, 2019 Rapporter Share Skrevet November 18, 2019 Hei, Har en gammel Hilux, mistenker det er noe jordingsfeil på denne. Saken er at når jeg prøver å starte denne med startkabler: Instrument lyser OK, ladde måler OK, men radio og temperatur måler slukker når jeg vrir på tenninga, startmotor slår ikke inn. Hvor kan man begynne.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 18, 2019 Rapporter Share Skrevet November 18, 2019 Uten kjennskap til eldre Hilux, ville jeg sagt tenningslås. Nå er det gjerne slik at når man prøver å starte så koples en del annet elektrisk ut, altså kan tenningslås være ok og innslag defekt. Mål spenning på tynn ledning til startmotor når du prøver å starte. Dersom 12V er muligens innslag defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg