Gå til innhold

P bot selv om jeg har betalt

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg p bot, selv om jeg hadde betalt for å stå der til mandag! Når jeg kom tilbake var p skiltene trekt med "Parkering kun ved spesiell tillatelse fra politiet". :(

Det verste av alt er at jeg har et vitne som så at det ikke var npe som helst trekk der da jeg parkerte og betalte. Jævla surrehuer av noen kommune annsatte. Sier vi må lære oss regla, hva faen med å lære seg regla sjøl! 24 timers varsel!!!!!!!!!! :mad:

Og om noen i det hele tatt har tatt de ned eller ikke? Er det mitt problem, "NEI!", (eller jo på en måte ettersom jeg fikk den boten), men det er de som må påse at merkinger er riktige. Bilen som parkerte rett bak meg fikk også P bot, og vi parkerte samtidig, og han stod der når jeg dro. :(

Noen råd og tanker på hva jeg skal gjøre? :(

En ting jeg vet jeg skal gjøre er å ringe de og forklare at boten er skrevet ut grunnløst. Når jeg har et vitne som er helt objektivt i saken så må da det være med å støtte min sak?:(

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke å klage de jævla P24 er så helvetes vrange og får klager hver jævla dag, men nekter for alt!

Var nylig på nyheten en som stoppa uttafor en inngang for å lempe av noen ting. fikk bot for å stå parkert lissom...

MOngo selskap.

SYnd å aldri møte på en sånn feig jævlen en dag så skulle jeg gjerne gitt han noen ord. dem sitter å venter på at noen skal parkere. så skriver dem en bot, så fort du snur ryggen til, så gir de deg bota og stikker av så du ikke rekker å prate med dem.

DREP JÆVLENE!!:mad: :mad:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Ett tips! En effektiv måte å slippe bøter på er å legge skiltene inne i bilen. Fest skiltene med borrelås...

hehe. fkes ja..da kommer bare viking og tauer deg vekk:) hehe

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

hjelper ikke å klage de jævla P24 er så helvetes vrange og får klager hver jævla dag, men nekter for alt!

Var nylig på nyheten en som stoppa uttafor en inngang for å lempe av noen ting. fikk bot for å stå parkert lissom...

MOngo selskap.

SYnd å aldri møte på en sånn feig jævlen en dag så skulle jeg gjerne gitt han noen ord. dem sitter å venter på at noen skal parkere. så skriver dem en bot, så fort du snur ryggen til, så gir de deg bota og stikker av så du ikke rekker å prate med dem.

DREP JÆVLENE!!:mad: :mad:

ENig der... de jævlene der er noen feige jævler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg at den eneste de kara der kan er parkering regler... de kjører rundt, og bryter det meste av trafikk regla for å få gitt en jævla p bot.

Hva faen er forresten det tøvet med at de kan stå hvor de vil? De bare stopper opp og setter fra seg den jævla bilen akkurat der det passer dem best. Blir feil at vi med bil skal hjelpe staten pga de gir bort alt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dem har det samma jævla konseptet som snuten på sotra. Poltimannen som gir flest bøter og førerkort fradrag, får mest bonus på julebordet!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må være no sånt. Virker som om de idiotene ikke har no gangsyn i det hele tatt. Bare en gjeng med nikkedokker og dilledanter som egentlig ikke tørr å komme ut av skapet, og tar derfor den innesperret aggresjon på omverdenen ut på uskyldige bileiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som kan få en til å bli en parkeringsvakt da?

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsa

Hva er det som kan få en til å bli en parkeringsvakt da?

Ikke sant. Hadde jeg blitt p vakt ville familien min og venner utstedt meg... noe jeg håper de fleste ville gjort mot alle som tenker den tanken om å bli p vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå blander dere inn private p-selskap med offentlige ansatte p-vakter. Fikk du bot av Oslo kommune eller P24 som noen her dro inn? Bare så det er sagt, så er mange private aktører enormt useriøse, og opererer på kanten av loven.

Merk dere også at private p-selskap ikke handler i kraft av Vegtrafikkloven, men avtaleloven, som omhandler privatrettslige p-plasser.

Er off. p-skilt blendet med søplesekker, skal det ikke bøtelegges (håndheves) før det har gått 24 timer. Enhver bilfører har plikt til å sjekke at det ikke har kommet nye skilter eller løsfotskilter der han står parkert. Nå om dagen er det mye slikt pga vegarbeid og vårpuss, spesielt i Oslo.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider