Gå til innhold

Natt 1 mai flyttet fra Nordbyen til Foksrød

Ranger emnet

Natt1mai

Anbefalte innlegg

jaja, fett treff. Mongo avsluttning (steinsprutingen)...

Mye fine biler. ;)

synes det gikk veldig ok for seg. Ikke verdens beste plass å henge, men tatt i betraktning så var det genialt. Ses neste gang!

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og til de som ikke tror det skjedde noe...

Tro om igjen blei rimelig mye streker og sirkler mm litt utpå natta ja hehehe noen eksploderte dekk og hehehe.

Og hva som skjedde så utpå natta/morrakvisten ja det vet bare de som var der...

Så takk til deres som holdt polititet på samme plassen så de fartshungrige fikk utøp....

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Var kult, ikke så veldig med liv men mye å se på.. Camaro neste år.... ;) Da blir det racing :D

vakke du i porsgrunn utover kvelden med camaron a?? var en som ser helt lik ut på din der.. men han stakk så fort at jeg ikke fikk labba bort!!

jaja.. sånn kan skje!! hehe.. i pors var det bra med liv fra ca 00:00 og ut.. (da kom jo alle som trodde larvik var plassen tilbake..hehe)

er fornøyd og happy med dagen jeg.. ble kanll.. litt lite burn og spinn men.. purken var no snill der hvertfall..hehe lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

auda.. det var jo kjipt.. like greit det ikke var deg da..hehe :)

ellers hadde jeg vel bare drite meg ut ;) hehe

ble no kjent med noen nye bilforum folk da.. det var kult..hehe :)

Heheh, jeg dreit meg ut på det en gang! Trodde d var han "Nismo" (?), iallefall en 200 SX S14 som 1 her på forumet har.. Det var det jo seff ikke.. Klin lik bil dah :)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

jeg hørte noe om at en 320 coupe kræsja?

Ja.. eller var hvertfall en 320 coupe som havnet på en jorde på veien ut til det russegreine på andre siden av byn, gikk greit med bilen trur jeg.. måtte bare rette på litt skjørter og vaske søle ut av felg/hjulbuene på ene siden.. hehe

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrico

Ja.. eller var hvertfall en 320 coupe som havnet på en jorde på veien ut til det russegreine på andre siden av byn, gikk greit med bilen trur jeg.. måtte bare rette på litt skjørter og vaske søle ut av felg/hjulbuene på ene siden.. hehe

ingen som har bilder av dette?

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider