Gå til innhold

Tilbakeblikk: Streetmeet 24.april 04 (bilder, film)

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen var helt konge!!!! Tok faen meg av når folk begynte å burne:D:D kjipt at politiet skulle ødelegge, var ikke så gøy på slutten, men men alt i alt så var det det beste streetmeet ever:D

Må ikke politiet stoppe de som kjører? Kan ikke bare de si at det ikke var de som kjørte....? Hvordan er reglene for sånne ting???

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må vel ta folk inn til avhør og da spør de etter hvem som kjørte bilen. Jeg vet ikke hvem som kjørte bilen, men eiern vet nok.

Jeg hadde ikke følt meg for trygg, men siden det var så mange som burna og slikt så tror jeg ikke de har resurser til å ta de i ettertid.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var helt sinnsykt kult i går!! utrolig mange biler, men det var ALTFOR liten plass.

var dødskult med alle bilene og syklene som både dro på og burna :D 5 0 gjorde minimalt, men på slutten ble det kjipt når det var mange av 5 0 folkene sto rundt langs veien å så på osv.

hvem kjørte den hvite syline gts'n forresten?

snakka med bjørnstad bil på lørdagen på festivalen, de sa de ikke kom med 240z og 350z pga de måtte spise å lade opp til dagens messe, menmen, fikk sett de både vaske bilene å kjøre de rundt på esso'n på fredags kvelden, har det på film å ;)

var mange harryfolk der, og de som styrta pils etter pils var helt latterlige, og de som sto å hoppa oppå taket på den halvveis arctic trucken *rister på hodet*

kommer nok ikke like mange folk på neste streetmeet, men årets første streetmeet neste år MÅ være på ikea på furuset, eneste stedet som har stor nok plass, og en bra strekke som de sm vil kan gi på og ikke være redd for politiet som holder til rett ved siden av obs der vi var nå, el folk i gatene el å bli skutt med laser bak noen bygninger på strømmen ved senteret der:rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere som kom i snakk med politiet, men skjedde det noe? Noen som fikk bøter? Noen som mista lappen?

Så blant annet en som spant litt med fordekka på vei inn på parkeringsplassen, rett foran trynet til to v70'er og den ene kjørte etter deg. Hva skjedde? Tilsnakk?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var helt rått, gleder meg til neste gang alt, synd at 5-0 skulle ødelegge på slutten :( Men neste gang må det være på en større plass, var jo helt kaos å komme inn og få parkert der rundt 9 tiden, men vi var heldig så vi fikk parkering... men var drit mange biler som stod på bensin stasjonen, andre siden av veien på en liten plass, osv, var jo helt kaos. Burningen var helt rått :D En kar som hadde en kanne olje som han la det på dekket på de folka som skulle burne :D Helt genialt ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider