Gå til innhold

Mitsubishi Carisma

Ranger emnet

NISMO racing

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en 98-99 mod kombi med ac/automatisk klima og GDI motor. Har prøvesittet en 2000 mod Avance GDI, veldig gode seter iallfall. Har også hørt mye positivt om motoren, sterk og lite tørst. Men er det noen som har synspunkter på denne bilen? ser kanskje litt kjedelig ut, men det kan ordnes med felger ++.

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 98mod Carisma GDI og joda ..

motorn er ganske gjerrig spesielt på landeveis kjøring

Jeg bor i sandefjord og kjørte til Svinesund og tilbake (Båten kun 1 vei) og nåla bevegde seg ikke..

oppdaget også at man slipper å gire ned hvis man skal forbikjøre noen en plass hvor fartsgrensa er 80 og du kjører i 4.gir :P

spennende! :P

under 2000rpm er det veldig lite i motoren men det er derfra det begyner å bli liv men sikkelig liv kommer ikke før 3250rpm og da drar den til rødlinja som er på 6500rpm

jeg har hatt min opp til de 200km/t som er toppfarten (veldig ca etter som nåla viste 215km/t)

De har litt for myk fjæring for de fleste noe jeg ikke helt liker (skal bytte dempere før jeg selger den)

Under panseret er det latterlig stor plass for å være en japse noe som betyr Enkelt å bytte lys pærer (latterlig lett) og myye plass til godsaker..

Håper du er klar omer at i 99 så byttet de modell fra den jeg har til den 2000 modellen du prøvdesatt..

1998 vs 2000

interiørt synes jeg bla 1998modelen er overlegen 2000 modellen .. den er bare finere over alt!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar:) Har sett bilder av noen 98 mod med automatisk klima, veldig fint og moderne interiør ja. Leste et sted at den modellen som kom i 99/00 har stivere understell.

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider