Fox Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Ja, jeg kom til Lillestrøm kl. 21 i går, og fikk så vidt plass der. Jeg så Pulp, NissanPrimera og den svarte fra Arendal der. Var det flere fra dette forumet der? Så det var en eller to blå SRI'er til, en rød P11 GT og div andre P10. Noen som fikk tatt bilde av Herminator sin? Den så jeg ikke der. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jeg satt på med den rød Primeran som stod parkert som nr. 4 til høyre når man komkjørende inn. Stod borte ved bilen til partypulp sammen med Mojo (m/ rød primera) og en annen like etter at NissanPrimera og partypulp kom, men vi tørte aldri gå bort til gjengen som stod ved bilen til NissanPrimera :P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Originally posted by Primera Jeg satt på med den rød Primeran som stod parkert som nr. 4 til høyre når man komkjørende inn. Stod borte ved bilen til partypulp sammen med Mojo (m/ rød primera) og en annen like etter at NissanPrimera og partypulp kom, men vi tørte aldri gå bort til gjengen som stod ved bilen til NissanPrimera :P Vi er ikke så farlige da;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Fikk ikke vært med på treffet i Lillestrøm, da bilen min stod på bukker :( Men natt til 1. mai så er det treff på Foksrød i Sandefjord! Tror det blir bra! Det pleier å være på Nordbyen i Larvik, men der er det nå satt opp vakthold pga. hyppige "rånetreff"... Ihvertfall du, Oberon77, som bor like ved :) Les mer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hehe turte ikke gå bort a gitt :P skrullehuer. Rart jeg ikke så PrimeraSRI sin.. hmm hadde gleda meg til det. Når det gjelder Herminator så er det et lite bilde bakfra her iallfall : http://home.no/maxmekker/SM-24-4-04.html Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by partypulp Hehe turte ikke gå bort a gitt :P skrullehuer. Rart jeg ikke så PrimeraSRI sin.. hmm hadde gleda meg til det. Så bilen til PrimeraSRI! Han kom etter at du var dratt!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Ahh ja der kan du se.. alt skjedde jo etter at jeg dro.. argh.. Jaja får komme sterkere tilbake neste gang. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by partypulp Hehe turte ikke gå bort a gitt :P skrullehuer. :D:D:D Får komme sterkere tilbake til neste treff jeg også. Kanskje fått syka meg opp til å gå bort å si "Hei jeg er Primera fra bilforumet" eller noe sånt :P Kanskje jeg til og med har fått lappen å kommer i min egen bil :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by powerforce Fikk ikke vært med på treffet i Lillestrøm, da bilen min stod på bukker :( Men natt til 1. mai så er det treff på Foksrød i Sandefjord! Tror det blir bra! Det pleier å være på Nordbyen i Larvik, men der er det nå satt opp vakthold pga. hyppige "rånetreff"... Ihvertfall du, Oberon77, som bor like ved :) Les mer her Hmm.. Treff her sier du? Hmm. Kan vell kanskje stikke bortom å sjekke. Om jeg føler for det. Vil helst ha ferdig bilen før jeg drar på no treff. Er ikke helt fornøyd med ytelse/utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg pria fylla på Klimt :D Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg