Gå til innhold

Primera'er i Lillestrøm

Fox

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kom til Lillestrøm kl. 21 i går, og fikk så vidt plass der. Jeg så Pulp, NissanPrimera og den svarte fra Arendal der. Var det flere fra dette forumet der? Så det var en eller to blå SRI'er til, en rød P11 GT og div andre P10. Noen som fikk tatt bilde av Herminator sin? Den så jeg ikke der.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på med den rød Primeran som stod parkert som nr. 4 til høyre når man komkjørende inn.

Stod borte ved bilen til partypulp sammen med Mojo (m/ rød primera) og en annen like etter at NissanPrimera og partypulp kom, men vi tørte aldri gå bort til gjengen som stod ved bilen til NissanPrimera :P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Jeg satt på med den rød Primeran som stod parkert som nr. 4 til høyre når man komkjørende inn.

Stod borte ved bilen til partypulp sammen med Mojo (m/ rød primera) og en annen like etter at NissanPrimera og partypulp kom, men vi tørte aldri gå bort til gjengen som stod ved bilen til NissanPrimera :P

Vi er ikke så farlige da;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vært med på treffet i Lillestrøm, da bilen min stod på bukker :(

Men natt til 1. mai så er det treff på Foksrød i Sandefjord!

Tror det blir bra! Det pleier å være på Nordbyen i Larvik, men der er det nå satt opp vakthold pga. hyppige "rånetreff"...

Ihvertfall du, Oberon77, som bor like ved :)

Les mer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Hehe turte ikke gå bort a gitt :P skrullehuer.

:D:D:D

Får komme sterkere tilbake til neste treff jeg også. Kanskje fått syka meg opp til å gå bort å si "Hei jeg er Primera fra bilforumet" eller noe sånt :P Kanskje jeg til og med har fått lappen å kommer i min egen bil :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by powerforce

Fikk ikke vært med på treffet i Lillestrøm, da bilen min stod på bukker :(

Men natt til 1. mai så er det treff på Foksrød i Sandefjord!

Tror det blir bra! Det pleier å være på Nordbyen i Larvik, men der er det nå satt opp vakthold pga. hyppige "rånetreff"...

Ihvertfall du, Oberon77, som bor like ved :)

Les mer her

Hmm.. Treff her sier du? Hmm. Kan vell kanskje stikke bortom å sjekke. Om jeg føler for det.

Vil helst ha ferdig bilen før jeg drar på no treff. Er ikke helt fornøyd med ytelse/utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider