Gå til innhold

Bilder fra gatebiltreffet i Haugesund

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de superstreet folka skal legge det de filma ut på nett? La merke til en del superstreet kamera folk med proffe kamera og lydutstyr.

Hørte også rykter om heftig burning og filming med amcar på amanda? var dette isåfall hevn versus mcdonalds? :D

Var mye kult å se på idag må jeg si.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok oppimot 100 bilder på treffet.

Og 20-30 på cruisingen, får se om jeg orker å laste det opp.

Mye bra på treffet !!

Var faktisk en del go biler så var parkert utforbi treffet bl.a en hummer h2.

Hvem vant konkuransene egentlig ??

Måtte reise til sørlandet kl3 =(

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

Tok oppimot 100 bilder på treffet.

Og 20-30 på cruisingen, får se om jeg orker å laste det opp.

Mye bra på treffet !!

Var faktisk en del go biler så var parkert utforbi treffet bl.a en hummer h2.

Hvem vant konkuransene egentlig ??

Måtte reise til sørlandet kl3 =(

Det var camelon mr2`en som vant.

Du tok vel ikke noen bilder av en sort mercedes som var sota (nummer 13)? Kan du poste de vist du har noen?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Jokkevahl: Ork er du snill :)

Problemet er at det ene kameraet mitt ligger hjemme, så jeg må ringe hjem og overtale pappa til å legge bildene innpå maskinen komprimere dem til en fil og sende de gjennom msn.

Og dette er en fyr som knapt kan skru på maskinen =)

Men film når den oransje civicen ruser seg og en ca 20bilder kommer senere. :cool:

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Road Reaper

Bare meg som la merke til den DEILIGE e30 m3`en med noen få tuning dekaler på dørene og blank ende på vingen? I tilfelle, noen som har bilder av denne. Feteste m3 jeg har sett:)

Jeg dekorerte den M3 en :D bilen tilhører Tore og har ca 400 gamp under panseret, han jobba som faen hele helga for å få den "ferdig" men motoren er ikke startet enda.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

Jeg dekorerte den M3 en :D bilen tilhører Tore og har ca 400 gamp under panseret, han jobba som faen hele helga for å få den "ferdig" men motoren er ikke startet enda.

Er vell ikke akkurat en M3 :) 325 med snurre og litt godsaker, skal bli god for i overkant av 400 når den blir ferdig. MEGET pen bil/bygg...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte 2 biler ned på treffet. Var ganske mye fett å se. Likte spess e30en med snurre. Det krydde jo av 200sx`er der nede. Men kanskje ikke så rart igrunn.:D

Var en kjempekul tur med masse feite biler og masse hyggelige folk.

Det som var litt kjipt var at vi bare vente tilbake til Bergen med 1 bil.

Var på vei nedover med 2 biler så under en forbikjøring på en STOR traktor med henger som var fulllastet med grus skjedde det noe merkelig.

Ene bilen var halveis forbi traktoren da traktoren blinket til venstre(!) og da låste han som skulle kjøre forbi bremsene og der kom vi rett bak i fullt pådrag og smalt rett inn bakdekket på traktoren så det gjomte etter:(

Smalt ved Sveio 20 min før Haugesund.

Ingen personskader bortsett fra at jeg har et grisete kutt under øyet og fått en skikkelig karamell. Nakken er potte stiv.

At vi i det hele tatt har komt ifra det uten betydelige skader er igrunn et mirakel. Vi var 4 stk i bilen.

Skal se om jeg får postet bilder av bilen iløpet av dagen,kvelden.

men ellers en hyggelig tur med masse feite biler og humør på topp.

Litt synd med været på søndagen da,men:)

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider