Hansebass Skrevet Mars 25, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2020 Noen som har erfaring med å digitalt tune Passat B8 2,0L 2017 modell? Har 2 år igjen på nybilgaranti. Bør det unngås eller kan dette gjøres problemfritt og til fordel for bilen? Er det markante forskjeller i slitasjen på motoren og klarer den å tunes til 195HK og 420nm? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. P Skrevet April 10, 2020 Rapporter Share Skrevet April 10, 2020 Ja, jeg har optimert min bil med PPC ifra BSR som var kjempe enkel å bruke og jeg ble superfornøyd med effekten som økte til 194 hk/401 Nm. Jeg fikk også med maskin-garanti så jeg slipper å være redd for noen motorproblemer. :-) Husk bare å kjøpe med en PPC så du kan programmere bilen selv dersom den blir programmert tilbake til orginialt ved en oppdatering når bilen er på service. Lykke til! burner reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg