Wrijey Skrevet Mars 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2020 Mener eg for noen år siden fant en tråd med masse bilder og oversikt over dim, innpress og senk til golf 4? Letter å velge riktig innpress og senk som passer din stil. Noen som klarer å finne tråden igjen? syns den nye søkefunksjonen på forumet er ikkje er like optimal som den som var sist eg va her :confused: :) Ellers er det vell bare å starte ein ny tråd for innspirasjon :) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Mars 28, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2020 Ikke så lett å søke her nei men Google er bedre men tror ikke jeg fant tråden du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet April 8, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2020 Ok, ingen av disse trådene er desverre den eg leita etter :-( Trur eg oppretter ein ny tråd lik den eg tenker på, så får vi se kor mange som hiver seg på :-) xr4ti reagerte på dette 1 Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg