Gå til innhold

Lys

Ranger emnet

DJ GOLF

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rairai

De skal ikke lyse aleine.. De skal lyse sammen med nærlysa.

Hvordan lykter hadde du før? Trur du må ha en adapter til de lyktene, siden de er dobbel optikk. Hvis du ikke hadde det fa før da

hadde dobbel opptikk før også, var akkurat samme drit da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøv, alle biler som har dobbel optikk har fjern lys sammen med nærlys.

Javel, siden jeg har G4 look med adapter, siden fattern, bruttern og de fleste kompisene mine har dobbel optikk, nær slukker når fjern tenner, da må det være feil med alle våres biler?

Siden du vet dette så godt, så kan du fortelle hvilke dobbel optikk biler som har dette!

Grunnen til at fjernlyset lyser langt foran bilen er for at du skal se langt foran bilen, ikke rett foran, hvis det lyser rett foran bilen forstyrrer det øyet, dermed klarer du ikke å fokusere på det som er lengre frem!!!!!!!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke snøring, fikk beskjed når jeg spurte en gang i tida, at reflektorene gikk åt skogen viss det var tent på likt... alt jeg fikk beskjed om... Slik var det på min ihvertfall, med G4 opptik.. park lyser hele tida, mens nær slukker når lang kommer.. men klart, lyser jo bedre med begge

1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borti en som klarte å koble fjernlysa på bensin pumpa (eller no sånt, husker ikke helt hva han sa, men ihvertfall...) hehehe, han skjønte ikke helt hvorfor bilene hele tiden stoppet om natta da han kjørte på vei hjem fra jobb... Etter en liten titt fant han ut at han hadde koblet litt feil på det elektriske :op

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de det? Gjør ikke det på andre biler.

Kanskje du skulle ta lappen på nytt hvis du ikke vet hvorfor de skal slukke, når man har på fjærnlys skal man fokusere langt frem for bilen slik at man kan oppdage ting/dyr/menesker osv. mye tidligere. Har man på nærlys samtidig kan det irritere øynene eller du sitter å stirrer rett forran bilen å oppdager ikke no før du har kjørt over det.

Kan godt hende noen biler har begge deler men jeg har ikke sett noen i de 2 åra jeg har hatt lappen.

Hvis du fortsatt tror du har rett så sleng opp noen bilder med biler som har begge tent da vel.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider