ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Denne tråden her begynner bare å bli tåpelig. Hva en merce har og ikke har er jo egentlig uvesentlig når man kjører Golf. Har det også sånn at nær slukker når man setter på fjern. Og ettersom jeg har skjønt er det en standard på de fleste bilene som brummer rundt på veiene her i Norge. Men hvis du er så usikker på at det der egentlig er riktig, ring Møller! ;) Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 på H4 pærer er det vel vanlig at nærlys slukker når du tenner langlys, men ikke faen om det er vanlig på biler med dobbel optikk, grunnen er vel at du svir reflektoren med begge trådene tent samtidig i samme pære:) EDIT: har lest en tråd her inne om at du må ha overganger på G4 look lykter på 3er når du ikke har dobbeloptikk fra før Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Ja, med dobbel optikk skal begge lyse samtidig. Og du ktone, grunnen til at dine slukker er fordi DU IKKE HAR DOBBEL OPTIKK. Og yes jonnypolo, må ha sånn overgang. 10poeng til deg. Genetic: veldig rart ingen av de 4bilene som står uti går'n hos meg slukker nærlys ved bruk av fjernlys da.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai Ja, med dobbel optikk skal begge lyse samtidig. Og du ktone, grunnen til at dine slukker er fordi DU IKKE HAR DOBBEL OPTIKK. Og yes jonnypolo, må ha sånn overgang. 10poeng til deg. Genetic: veldig rart ingen av de 4bilene som står uti går'n hos meg slukker nærlys ved bruk av fjernlys da.. Jeg vet jeg ikke har dobbel opptikk, men er alikevel mulig å få begge til å lyse samtidig... ikke at det er no vits i det. Men er da vel ikke normalt å kjøre med både nær og fjernlys samtidig. Som ble sagt litt lenger tilbake så er det ikke vits at nær lysa er på når man bruker fjernlysa. Er meningen å se hva som skjer et godt stykke foran bilen ettersom det som er så nære at det blir opplyst av nærlyset allerede er kjørt over før man får tid til å tenke over hva man nettop så.... ;) Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 å herregud. Hvor er da ikke alle biler slik??! Nå gidder jeg ikke diskutere mer med dere drittfolk. makan til sta folk. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai å herregud. Hvor er da ikke alle biler slik??! Nå gidder jeg ikke diskutere mer med dere drittfolk. makan til sta folk. Takk Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai Tøv, alle biler som har dobbel optikk har fjern lys sammen med nærlys. Dessverre... Prøvde ut denne teorien på en kompis av meg sin golf... en Golf III 1,8 Gl 1995 modell (m.dobbel opptikk), hadde ikke fjern lys sammen med nærlys. Der forsvant den teorien din. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai å herregud. Hvor er da ikke alle biler slik??! Nå gidder jeg ikke diskutere mer med dere drittfolk. makan til sta folk. Drittfolk? Hvem gir deg rett til å kalle andre det? Du har sjøl valgt å bli medlem her, du har sjøl gått inn på Golf III forumet, du har sjøl valgt å skrive innlegg og svar, og det til en gjeng med drittfolk... gjør ikke det deg også til en av drittfolkene? Er ingen som tvinger deg til å skrive innlegg her. Man kan si neste hva man vil her på forumet, og slike innlegg som du kom med der synes jeg er synd kommer. Er meningen å kunne diskutere og utveksle erfaringer her. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg som ekte nordamann kan kalle hvem jeg vil for drittfolk. Skjønner du det drittktone? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai Jeg som ekte nordamann kan kalle hvem jeg vil for drittfolk. Skjønner du det drittktone? Hehehe hehehe, noen som har stått opp med benet på feil side av senga i dag da. Er lov det også:). Gidder ikke å synke så lavt å slenge med leppa tilbake, for det gjør dette her bare enda mer tåpelig. :D :D :D :D Hehehehe hehehehe...:D :D :D :D Dette var gøy! Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Nå begynner det å bli nok drittkasting! Det er da helt tydelig at vi ikke blir enig i denne diskusjonen, så ikke gidd å argumenter mer, blir bare patetisk! Når det gjelder drittkastingen, det er så forbanna lett å være stor i kjeften når en sitter trygt bak pcen og bruker et eller annet alias! Vi som bruker Golf3 forumet har med få unntak en veldig god tone mellom oss, og jeg finner meg ikke i at e-post kassen blir fylt opp med replies full av dritt! Det er 2 ting som gjelder her: 1.Har man ingenting fornuftig å bidra med, hold kjeft! 2. Stiller man et spørsmål man ikke forventer svar på, forvent et svar du ikke vil høre! Så med andre ord, bruk Pokemon forumet e.l hvis det klør etter å bruke bleier! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by B.T.i Nå begynner det å bli nok drittkasting! Det er da helt tydelig at vi ikke blir enig i denne diskusjonen, så ikke gidd å argumenter mer, blir bare patetisk! Når det gjelder drittkastingen, det er så forbanna lett å være stor i kjeften når en sitter trygt bak pcen og bruker et eller annet alias! Vi som bruker Golf3 forumet har med få unntak en veldig god tone mellom oss, og jeg finner meg ikke i at e-post kassen blir fylt opp med replies full av dritt! Det er 2 ting som gjelder her: 1.Har man ingenting fornuftig å bidra med, hold kjeft! 2. Stiller man et spørsmål man ikke forventer svar på, forvent et svar du ikke vil høre! Så med andre ord, bruk Pokemon forumet e.l hvis det klør etter å bruke bleier! Enig der... Har vært aktivt medlem i et par måneder nå, og synes vi har en fin tone uansett om vi en enig eller ikke, eller rett og slett har et annet synspunkt. :) Sorry at jeg gikk litt utenfor topicen. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 muhahaa, jeg har lest her ett par mnd, og det er alt for stille. må jo fyre opp litt.. Devil Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai muhahaa, jeg har lest her ett par mnd, og det er alt for stille. må jo fyre opp litt.. Devil Blir feil som B.T.I sier, å komme inn her å kaste dritt. Skal du kaste dritt finnes det mange andre steder du kan gjøre det. Prøv noen leser innlegg på sol.no f.eks. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Tenker jeg gjør det her.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg