113deluxe Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 La inn nimo pack men funker fremdeles ikke...hvilken player bruker dere? divx player? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 bare jeg som ikke får den til å funke mer enn 5sec?kommerjo opp i starten..etter det henger bildet seg opp men musikken fortsetter.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Får ikke spilt den i det hele tatt jeg..grrrrr Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg har DivX og Xvid, ikke mer Prøv Xvid http://download.divxmovies.com/XviD-Dec-160703.exe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by CalibR Jupp :) ;) Han har en del brae sanger i videone syns jeg :) Noen her som har tom jones - she`s a lady (Bt remix). Finner den ingen steder :confused: Disse kan anbefales: In Flames - Only For The Weak, creedence clearwater - Fortunate Son Jeg har tom jones - she's a lady (bt remix) :) Fant på dc++, biltokar.d2g.com servern.. :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Nå har jeg installert alle mulige codecer i hue og ræva men får fremdeles ikke spilt filmen...aaaargh....har til og med lastet ned filmen på nytt... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by GalnemaX Jeg har tom jones - she's a lady (bt remix) :) Fant på dc++, biltokar.d2g.com servern.. :) Takk for infoen ;) Er en veldig kul remix enda sangen er så gammel som den er :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by DeeLuxe Nå har jeg installert alle mulige codecer i hue og ræva men får fremdeles ikke spilt filmen...aaaargh....har til og med lastet ned filmen på nytt... Prøvd noen andre programmer for å spille den av? Winamp? Powerdvd? Vis ikke det går så må det være windows eller ett annet program som sperrer well Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by DeeLuxe Nå har jeg installert alle mulige codecer i hue og ræva men får fremdeles ikke spilt filmen...aaaargh....har til og med lastet ned filmen på nytt... K-Lite Codec Pack Last ned den.. så får de sett ALT!!.. Dette er en Codec pakke med ALT av codecs du trenger;) Fikk skryt av Dinside.no Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Utrolig bra film, veeeeldig mange pene damer der ja:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Bmw345 Jeg var forresten på det treffet, og det var HELT RÅTT!!! Sånn finner du ikke i norge... Men i norge så er det jo farlig å stiller ut bilen sin hvis skiltene står på. Da kommer det en og annen spion fra biltilsynet/tollvesenet og noterer seg bilen. Så plutselig må du inn å vise den... Skjedde på Rudskogen for noen vet jeg. Sies at det en av di beste bilututstillingene i skandinavia iverthfall :) Men i Svergie så er politikken annerledes når det gjelder bil å sånt også.. Men, Men. er jo teit det når bilen står på en utstilling. Tror ikke dem kan ta deg på noe når bilen står stille på en bilutstilling. Du kan jo bare si at du satt på utstyret for at det skulle se kult ut på utstillinga :D Originally posted by MSpeed Utrolig bra film, veeeeldig mange pene damer der ja:D Veldig mye pent ja Litt offtopic. Kjører du Evo 6? svart eller rød? Pleier å se en rød og en svart av å til i Asker og Bærum skjønner du Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by CalibR Veldig mye pent ja Litt offtopic. Kjører du Evo 6? svart eller rød? Pleier å se en rød og en svart av å til i Asker og Bærum skjønner du Hadde du sjekka profilen hans så er han født i 88 ;) dvs 16 år:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Bra film med bra musikk, men han burde prøve å mixe musikken bedre sammen. Blir for brå overgang. Men jeg synes fortsatt gutta i Schnazzy får til filmingen og redigeringen bedre. :) http://www.schnazzy.com/ Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by AXi0N Hadde du sjekka profilen hans så er han født i 88 ;) dvs 16 år:) Hehe. Takk for info :rolleyes: :D Tenkte ikke på det med det første :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Får bare opp "this is not a valid AVI bla bla bla" jeg... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg