Gå til innhold

Blinkskudd fra Motorfestivalen 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå er Motorfestivalen 2004 tilbakelagt.

Jeg og noen flere fra "AG crewet" dro innover for å titte, og jeg må si jeg synes det var verdt hver krone.

Det var veldig mye fint (og noe ikke så fint) å se inne i messe hallen, samtidig som det skjedde veldig mye bra utenom også.

Alt fra Offroad kjøring til Burnout-show og rally sprint :D

Jeg synes virkelig Rally sprinten var noe eget, en slik Ascona B 400 som var med der skulle jeg gitt mye for! :D

Offroad kjøringa var også utrolig artig, helt sykt å se de bilene, og ikke minst den kjempe svære hummeren klatre opp blant buskeleggene.

Her er noen bilder fra Lørdagen, og flere bilder vil bli lagt opp på http://www.akutt-galskap.com

Frisk satsing av Ascona B 400 :D Lurer på om det var en viss Yamaha eier som ble litt svett her ;)

12.jpg

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

Kjempe pen Mini!

07.jpg

Rice ;)

10.jpg

Gromt

08.jpg

11.jpg

For en lakkering !!

09.jpg

Crosser førerne kan umulig være psykisk friske ! ;)

13.jpg

Mange som koste seg i sola

15.jpg

Frode Englund svir gummi :)

14.jpg

Kø, kø og mer kø!

16.jpg

Har som sagt flere bilder, men de kommer på http://www.akutt-galskap.com snart!

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feet den minien, er det stasjonsvogn?

Taksenka 142 med ringens herre motiv, ehh..

Er det bare meg eller er det kid-a sin scirokko som står bak der på bildene av den gromme Ascona B 400en.. Gleder meg til det kommer flere bilder på akutt-galskap, gikk glipp av motarfestivalen :( Hater å jobbe

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en LYD på den Asconaen. Jeg stod rett ved mål, så når de breia'n rundt dekkene fikk jeg lyden rett i trynet... heh, var sykt.

Er det ingen som tok bilder av den Golf mk1'en som stod der? Rimelig original, men HELT strøken, senka 80mm og Borbet felger?

"Trenger" nemlig noen bilder av den.

SOm du sa, det var verdt hver krone... nesten mer morro enn Gatebil. Likte offroad-kjøringa. Morro...!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

For en LYD på den Asconaen. Jeg stod rett ved mål, så når de breia'n rundt dekkene fikk jeg lyden rett i trynet... heh, var sykt.

Er det ingen som tok bilder av den Golf mk1'en som stod der? Rimelig original, men HELT strøken, senka 80mm og Borbet felger?

"Trenger" nemlig noen bilder av den.

SOm du sa, det var verdt hver krone... nesten mer morro enn Gatebil. Likte offroad-kjøringa. Morro...!

Denne?

post-374-13804852591642_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra... kan ikke ha damer som står i veien! ;)

Åssen gikk det med Asconaen som breia så sinnsykt under rallysprinten? Den dytta bort en vogn eller no? Rett inn i noen biler eller?

Når jeg var der på Søndag ble alle biler fjerna derfra, lærte kanskje litt da. heh :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider