Emillied Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Hei jeg har en a3 8p 2007 som gasspjelde ikje funker som de ska. Kan kjøre lenge og så kjører han seg i nødmødus har feil søkt og der kommer de opp p0122 kjøpte nytt gasspjeld og bytta den koblingq inn til gasspjelde men ikke f. Ka de kan være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emillied Skrevet April 12, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Har foresten stilt gasspjelde men de slår sier Audi og jeg tokk de fra og monterte de i gjer og stilte de igjen og nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Om P0122 kom med både gammel og nytt spjeld så sjekk for dårlig kontakt i plugg eller ledningsbrudd til spjeld (TPS signal). Du har utført TBA på gammelt og nytt spjeld? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emillied Skrevet April 12, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Har bytta kontakt og ledninga litt nedi motorromme. Ja de har jeg gjort. Men de kommer opp at den ikkje får nok strøm er de en måte jeg får målt den uten og demontere halve bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Har du eksakt feilkode med tekst tilgjengelig? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emillied Skrevet April 12, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Nei dessverre kjøme og går. Men de sto noke om a noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg