Gå til innhold

Streetmeet i Østfold lørdag 24. juli 2004?

Ranger emnet

oleoleole

Dårlig idé?  

20 stemmer

1. 1. Dårlig idé?

• Ja, det holder å ha sjarmen en gang i året.
      2
    • Nei, det blir glimrende!
      18

Anbefalte innlegg

Det virker som gatetreff er meget populært for tiden, og den i lillestrøm var meget bra.

Så da tenkte jeg kanskje om det var interresant med streetmeet i Østfold (for alle det også selvfølgelig) på parkeringsplassen på Østfoldhallen eller Borg Storsenter, som begge har en "farts-stripe" som det kan skje noe moro på (Østfoldhallen er bedre på de fleste områder). Og det er en svær parkeringsplass, plass til minst 1000 biler, så det vil nok holde uansett ;D

Bare for å vite om det kan være interresant eller ikke så kan dere stemme på pollen "oppi hær" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit med en sein dato slik at folk får det med seg etc. Kan heller prøve å få til mindre treff før det. Syns Borgsenteret virker bedre med tanke på naboer, McDonalds og at det ligger inntil Europaveien.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.juni høres ut som en fin dato.. Østfoldhallen eller Borgsenteret spiller ingen rolle for meg iallefall, kan gjerne dra lenger også om det er sånn.

Jo flere treff jo bedre :D

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes absolutt i juni måned..fordi da skjer det ikke så mye..

Og det er jo morsomt å få igang mye nå i starten av sesongen..

eneste aktuelle for meg i juni er 1 dag på strippen,gardemoen..

som jeg kommer på i farta nå..

Juli er midt i fellesferien for mange..ergo sikkert en del som er på ferie også..

Jeg stemmer for juni!

Kan man ikke lage en vote på det og da?

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i Juni.

Gatebil er i Mai & Juli.

Jeg synes også det bør flyttes til FMV da det er mye mer nabovennlig, og en utrolig fin plass.

Kan jo bare spørre de ca. 30 bilene/personene som møtte på Streetmeet der igår, Søndag 25.

Juni på FMV er perfekt for min del, og det du snakker om med stripe langs østfoldhallen som det kan gjøres mye morro på blir litt feil.... synes ikke man skal oppfordre til slikt.

Og ved østfoldhallen vil nok garantert Onkel Politi slå ned rimelig hardt på slikt.

Just my .02

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

5. og 12. juni er det vel gatebil en av dagene, dessuten er det mer sannsynlig at det er mer sommer sent i juli. Dessuten blir sikkert fler lystne på å dra om man venter en stund.

Vi har god tid :D

Gatebil er 21-23 Mai & 9-11 Juli.

Og statistikk viser at Juni har flest soldager i Oslo (og da sikkert også Østfold)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Esone. Juni er lettere ofte. Men vi kan vel ta et både i juni og i juli vel?

Er med på alt som er vilt og galt jeg, men jeg vet så meget som at Halden nok er uegnet for streetmeet, iværtfall av sorten vi så på lørdag. Men alle er jo hjertelig velkomne hit natt til 1.mai og 16.mai. er veldig gøy om det blir maaange biler...For noen år siden sto det jo kø i hele byen, nå er det jo aldri lengre enn litt oppå bybroa elns.

www.nordicautotech.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borg storsenter er det mest geniale stedet.. Det er Sinnsykt stor parkering.. Det er også en stripe der.. Helt digg asvalt i forhold til fmv hvertfall.. Bensinstasjon mcdonalds og alt man trenger i nærheten.. =) + at det er lett å finne frem dit.. du kan ikke unngå å se hvor du skal svinge av inn til borg storsenter..

Jeg stemmer for Borg Storsenter..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider