Gå til innhold

Streetmeet i Østfold lørdag 24. juli 2004?

Ranger emnet

oleoleole

Dårlig idé?  

20 stemmer

1. 1. Dårlig idé?

• Ja, det holder å ha sjarmen en gang i året.
      2
    • Nei, det blir glimrende!
      18

Anbefalte innlegg

Skal jeg ha ny poll, må jeg også lage en ny tråd.

Uansett, 5. juni er jo den mest ubrukelige datoen. De fleste får f.eks. lønning 12. eller 20. Og da hadde 19. vært perfekt, siden 20. er på en søndag og de da får lønning den 18. :p Kjekt med penger på McDonalds og Dolly osv. :D

Det å si at FMV er bedre på naboer er også teit. Borg Storsenter har bare Gilde som nabo :p ellers bare en jernbane, og de som bor bak den igjen er vant til høy lyd uansett. FMV er kun bra på vinteren, bortsett fra at det er politi og vektere der hele tiden.

Uansett, før jeg smekker opp en ny tråd, så ville jeg bare si at 5. juni er en totalt ubrukelig dato :p Det skjer ingenting den 19. heller. Og 5. juni blir liksom for tidlig, og det virker som om at man prøver på et streetmeet hver måned fremover, og det er jo teit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by oleoleole

f.eks. lønning 12. eller 20. Og da hadde 19. vært perfekt

Uansett, før jeg smekker opp en ny tråd, så ville jeg bare si at 5. juni er en totalt ubrukelig dato :p Det skjer ingenting den 19. heller.

19 juni er det "en dag på strippen" gardemoen..

ikke fått med deg det da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det å plassere treffet på FMV ødelegger mulighetene for idiot kjøring og burning er jeg helt for det...

Jeg tror ikke Borg Storsenter blir spesielt bra...

Har en følelse av at senterledelsen vil få slikt stoppet rimelig raskt. Også er det veldig nærme Hovedpolitistasjonen for Østfold.

I helgene er det faktisk stengt på stasjonen i Fredrikstad.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Skal jeg ha ny poll, må jeg også lage en ny tråd.

Du får gjøre det da.....

......og det virker som om at man prøver på et streetmeet hver måned fremover, og det er jo teit :p [/b]

Hva er så teit med det da? Det er iallefall noe av det jeg ser fram til mot sommeren, nettopp det å møte andre med samme interesse for bil og kunne få litt ideer og inspirasjon.. Men for all del, det er jo bare teit.. ;)

Vi får møte den 5. på FMV vi som vil det.. De som vil på Borg og spise opp lønninga på Dolly`s gjøre det, værre er det ikke..

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spare noen kroner av lønninga di sånn at du får smelt på et par liter på tanken slik at du får kommet deg til FMV da vettu;)

Verre er d ikke! Jeg stemmer for 5.juni på FMV:D

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla trange folk a gett.. Bare krangling.. det er tross alt flere enn dere som har skrevet inn nå som må få sagt sin mening.. :P Det er ikke vitsi å sette en dato enda.. det er faktisk ganske lenge til uansett.. la flere bli med på diskusjonen.. så kan vi heller sette dato etter det..

Og at snuten kommer å hiver vekk folk kan dere glemme..

Er det stengt på borg storsenter er det ikke annet enn en gratis parkering..

Skulle det ikke være lov å stå på en parkeringsplass?

De som burner vekk all gummien på dekka sine, greit nokk de kan bli hevi vekk om det skulle være sånn..

MEN snuten kan ikke hive vekk de som ikke har gjort noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Jævla trange folk a gett.. Bare krangling.. det er tross alt flere enn dere som har skrevet inn nå som må få sagt sin mening.. :P Det er ikke vitsi å sette en dato enda.. det er faktisk ganske lenge til uansett.. la flere bli med på diskusjonen.. så kan vi heller sette dato etter det..

Og at snuten kommer å hiver vekk folk kan dere glemme..

Er det stengt på borg storsenter er det ikke annet enn en gratis parkering..

Skulle det ikke være lov å stå på en parkeringsplass?

De som burner vekk all gummien på dekka sine, greit nokk de kan bli hevi vekk om det skulle være sånn..

MEN snuten kan ikke hive vekk de som ikke har gjort noe galt..

Hehe, du mener på det ja?

Politiet kan gjøre nøyaktig hva de vil, når så mange biler brått er samlet på 1 plass.

Det blir da brått organisert samling, og det er noe man visstnok må søke om.

Begynner noen med idiot-kjøring og burning etc. da, så får de grunnlag for å stoppe hele greia.

Dette har skjedd mange ganger før.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider