Gå til innhold

Streetmeet i Østfold lørdag 24. juli 2004?

Ranger emnet

oleoleole

Dårlig idé?  

20 stemmer

1. 1. Dårlig idé?

• Ja, det holder å ha sjarmen en gang i året.
      2
    • Nei, det blir glimrende!
      18

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff og huff.....ille gett!

Skulle alle som skal være med på treffet vært med å diskutert om tid å sted......ja drømmen d vel. Da kunne vi ha holdt på til

26 Februar 2015.

Like greit at det er blitt satt en dato som d er gjort, da kan de som vil møte, møte. Og dem som synes det er på tryne, kan dra på mækkærn å spise ekstra stor Bigmac meny og kose seg gløgg ihjel......

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannis; Det ser tydligvis ut som om du ikke har vært på Esso Hafslund en sommer, så da kan du egentlig bare snurpe igjen smella di. Hold kjeft til du vet noe istedet. Jeg var på Esso Hafslund stort sett hele tiden i hele fjor sommer, og det var mange fete biler innom der også. F.eks. amerikaner med rundt 1000 hest osv. Og står man på riktig side, så ser man kun et par volvoer og opler. Skal bli spennende å se hvordan det blir nå, som det er kun en side. Men du har stort sett to valg hele tiden, "slætn-bil rånersiden" og "råner/"vanlige"-siden"

Ta deg en tur på Esso hafslund sent i Juli f.eks. etter 21:00 så er det nok en del biler der ja :p

En ting er sikkert uansett, du driter det mer og mer ut hvor tettere du preker om Esso Hafslund, du babler kun om ting du tydeligvis har hørt fra andre som har vært på esso hafslund en dårlig dag :p Uansett så er du eid og ikke har noe mer å si om Esso Hafslund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke alle holder kjeft, kommer jeg å knekker bena deres for f***......hehe:)

Fra spøk til revolver;

Nok får være nok ffs, Samme faen om Oleoleole synes det er ok å henge på hafslund, ok la han gjøre det hvis han liker det!

Og ja JannIs, du synes det sikkert er driiiit harry, ja ok,da kan du få lov til mene det.

Men nå synes i hvertfall jeg at hele greiene er bitte litt "OFF TOPIC".

Jeg melder meg ut:D Men møt nå i hvertfall opp på FMV dem som har lyst, og ta med godt humør:)

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Jannis; Det ser tydligvis ut som om du ikke har vært på Esso Hafslund en sommer, så da kan du egentlig bare snurpe igjen smella di. Hold kjeft til du vet noe istedet. Jeg var på Esso Hafslund stort sett hele tiden i hele fjor sommer, og det var mange fete biler innom der også. F.eks. amerikaner med rundt 1000 hest osv. Og står man på riktig side, så ser man kun et par volvoer og opler. Skal bli spennende å se hvordan det blir nå, som det er kun en side. Men du har stort sett to valg hele tiden, "slætn-bil rånersiden" og "råner/"vanlige"-siden"

Ta deg en tur på Esso hafslund sent i Juli f.eks. etter 21:00 så er det nok en del biler der ja :p

En ting er sikkert uansett, du driter det mer og mer ut hvor tettere du preker om Esso Hafslund, du babler kun om ting du tydeligvis har hørt fra andre som har vært på esso hafslund en dårlig dag :p Uansett så er du eid og ikke har noe mer å si om Esso Hafslund!

Jaja, jeg kjører iallefall ikke rundt i en ku-bil....

Jeg har kjørt forbi på Hafslund mange ganger både sent og tidlig, og for meg er det uinterressant om en amcar har 5 eller 1000 hest, jeg er ikke interessert i de uansett :)

Samme med opler og volvoer :)

Sånn er det bare, så da får du mene ditt og jeg mene mitt, så kan du være på Esso, og vi andre på FMV :)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

Jaja, jeg kjører iallefall ikke rundt i en ku-bil....

Jeg har kjørt forbi på Hafslund mange ganger både sent og tidlig, og for meg er det uinterressant om en amcar har 5 eller 1000 hest, jeg er ikke interessert i de uansett :)

Samme med opler og volvoer :)

Sånn er det bare, så da får du mene ditt og jeg mene mitt, så kan du være på Esso, og vi andre på FMV :)

nope-mx3

"Jeg kjører iallefall ikke rundt i en ku-bil...." neivel. Det er ikke så mange som gjør det skjønner du. Men det virker som om du er en av de meget få prosenta som ser negativt på det. Og det er jo en av de få sære som ikke synes det er kult med noe annet enn noe som kan være vanlig. Skille seg ut litt er jo dumt.

Men hovedtingen er fortsatt at du ikke leser hva jeg skriver, det er også mange andre biler på Esso. Jeg ser positivt på at sånne som deg holder seg unna, så vi kan ha det hyggelig i stedet!

Og hvorfor starte med en spydighet mot meg? Det er jo bare høl i hue, sier jo litt om hvor tett -du- er... Sorry mac, men er det noen som har problemer her, er det du. Jeg kritiserte deg kun fordi du ikke har peil på Esso Hafslund, og her kommer du å slenger dritt rett til meg, jaja. Gir opp sånne som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke peil på Esso Hafslund?

jaja, kjenner flere som henger der, og som sagt kjører ofte forbi,

men ser aldri noe annet en stort sett gamle hauger av noen biler.

Er sikkert noen andre innimellom, men er ikke helt slike treff jeg er interessert i. Liker biler med litt mer stil, ikke bare en volvo med wunderbaum liksom. (og før du sier at det fins styla volvoer også, så er det fortsatt en volvo :) )

Kan garantere deg at det er mange som rister på hodet når du kjører forbi i ku-bilen, men er kanskje ikke så mange som tør si det de mener :) Jeg tør, og jeg står for det :)

Samme som at veldig mange ikke liker bilen min heller, men dem om det.

Nå går faktisk ikke dette på deg som person, men på min smak av bil, og på hvilket miljø jeg henger i, og vil henge i. Volvo-ragger miljøet (og opel, amcar etc) er ikke miljøer jeg henger i, eller har interesse av å henge i :)

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvelvel gutta.

Skal vi gi faen og være kamerater?

Jeg liker japsebiler, akkurat som jeg mistenker at du gjør Jannis..men jeg liker også amerikanere. Alt har liksom sin egen sjarm. Jeg liker japsebiltreff, og jeg liker esso-henging. Man må liksom bare se det at alt -egentlig- er samme sak, bare på forskjellige måter..det er rett og slett folk med felles interesser som møtes og juger litt og sånt.

Men uansett. Hvor mange streetmeets eller møter eller wtf det er..så kan folk komme dit det er når det passer best for dem..

Se i lillestrøm. Der her de cruising hver første onsdag i mnd. Null problem. Alle kommer selvsagt ikke hver gang, men brått, på sommern, blir det kanskje mye folk..

Uansett, det var min lille mening.

Peace!

(Edit : Hmmm..var det ikke 4 sider på denne threaden? Jaja..*riste hode*)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Velvelvel gutta.

Skal vi gi faen og være kamerater?

Jeg liker japsebiler, akkurat som jeg mistenker at du gjør Jannis..men jeg liker også amerikanere. Alt har liksom sin egen sjarm. Jeg liker japsebiltreff, og jeg liker esso-henging. Man må liksom bare se det at alt -egentlig- er samme sak, bare på forskjellige måter..det er rett og slett folk med felles interesser som møtes og juger litt og sånt.

Men uansett. Hvor mange streetmeets eller møter eller wtf det er..så kan folk komme dit det er når det passer best for dem..

Se i lillestrøm. Der her de cruising hver første onsdag i mnd. Null problem. Alle kommer selvsagt ikke hver gang, men brått, på sommern, blir det kanskje mye folk..

Uansett, det var min lille mening.

Peace!

godt sagt :)

Jeg tror det kan bli mange sinnsykt fete treff i Østfold denne sesongen, samme for meg om folk vil ha et treff i uka eller 1 gang i måneden, jeg kommer på stort sett det som er.

Men slik det var på Esso Hafslund før, er ikke helt slikt jeg vil gjøre, og derfor har jeg heller ikke gjort det. Men det er klart det blir spennende nå som de får On the run der med burgere og styr, og en litt "penere" og sikkert bedre plass å stå på.

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider