Gå til innhold

Streetmeet i Østfold lørdag 24. juli 2004?

Ranger emnet

oleoleole

Dårlig idé?  

20 stemmer

1. 1. Dårlig idé?

• Ja, det holder å ha sjarmen en gang i året.
      2
    • Nei, det blir glimrende!
      18

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ruzle

Hehehe genialt at du er så flink til å motsi deg-selv :) kommer på alle "småtreff" det blir akuratt som å komme på esso det hæhæ =) stå på!

Jeg har ikke sagt noe sted at jeg kommer på alt av småtreff, men jeg kommer på stort sett det som er av litt mer seriøse treff, med en ramme jeg liker.

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Hadde jeg hatt en pistol mot hodet ditt, tror du jeg hadde trykka da?

Hadde jeg hatt en hagle.. så hadde ikke du HATT no hode nå...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off..lurer på om jeg må kopiere den forrige posten...

Men..jeg lurer..hva ER det med bilfolk og krangling?

Uansett hvor du ser, handler det om bil, så kommer du garantert til å finne krangling.

Jeg forstår det ikke. Folk som liker motorer i metallskall på fire hjul må da innse at det er felles interesser.

*Sukk*

Nei, jeg gir opp.

Hvis alt passer med jobb og vær og andre ting, så kommer jeg sikkert på FMV..og jeg kommer helt sikkert på Borg Storsenter også.

Nå føler jeg at hvis alle er som meg, da blir det fred i verden..huhu:D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at folk krangler og diskuterer er at de ikke er enige. Skal man bli enige må den ene (eller den andre) parten være villig til å akseptere at den andre har rett. Hvis ikke det går, må de finne en løsning som begge parter er enige i. Kalles også en "middelvei" (Det trenger ikke å være noen av partenes første mening). Det er også en mulighet å bare akseptere at den andre mener noe annet enn seg selv, uten å være enig.

Tenk litt på dette før dere krangler/diskuterer alt mulig. Kansje den du diskuterer med har rett? Kansje du ikke forklarer deg godt nok så den andre egentlig ikke skjønner hva du vil frem til. Eller kansje du bare rett og slett ikke vil bli enig.

Hvis du ikke vil bli enig eller vil høre hva den andre parten mener og syns, så er det heller ingen grunn til å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider