PoloDude Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Ikke det at jeg skal gjøre det selv...men hvordan sveiser man badlook? En jeg snakket med mente at den må pungtsveises og så tinnes for at den ikke skal "slå seg",bli skjev altså pga varmen.... Erfaringer?????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by PoloDude Ikke det at jeg skal gjøre det selv...men hvordan sveiser man badlook? En jeg snakket med mente at den må pungtsveises og så tinnes for at den ikke skal "slå seg",bli skjev altså pga varmen.... Erfaringer?????????????? først og fremst så finner du en som har erfaring med sveising (bil oppretter f.eks).. så ville iallefall jeg prøve montert den med lim/sicaflex får og teste passform.... så er det punkt sveising som er det beste ja... så viss han vennen din har peiling så lar du han gjøre jobben i fred ;) (ska prøve og få sent badlooken i morgen) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 kjøpte meg badlook på ebay.de nå for 30€ uten shipping... Men bare for å planlegge litt... hva tror dere (vet dere) at jobben med sveising, lakkering koster? Må vel lakkere hele panser for å få det fint? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by mjepson kjøpte meg badlook på ebay.de nå for 30€ uten shipping... Men bare for å planlegge litt... hva tror dere (vet dere) at jobben med sveising, lakkering koster? Må vel lakkere hele panser for å få det fint? spørsts om du får lakk/sveist på kveldstid.... vanskeligt og seia.. du må oppsøka folk så vil ta jobben... å ja.. hele panseret må lakkerest :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 det må pungtsveisest,å for å få d "sjikkeli" BØR de også tinnest ja;) men det er ik lett...spaaaaarkel!!! :):) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 hva med å lime det fast og så sparkle? da kan jeg jo evt gjøre det selv... noe lim må det da finnes... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by mjepson hva med å lime det fast og så sparkle? da kan jeg jo evt gjøre det selv... noe lim må det da finnes... Det sprekker.... sveising er eneste løsningen og det koster litt da det er en helvetes jobb (iflg han som fikset panseret mitt) er det snakk om den stål greia Ingo Noak selger så er ikke passformen 100% heller... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by nitewlkr Det sprekker.... sveising er eneste løsningen og det koster litt da det er en helvetes jobb (iflg han som fikset panseret mitt) er det snakk om den stål greia Ingo Noak selger så er ikke passformen 100% heller... ja passformen er meget dårlig,men har funnet en dyktig kar som fixer dette!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 jeg kjøpte denne... la merke til at det stod 3 delt... hva en det betyr http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7900637881&category=44210&sspagename=STRK%3AMEBWN%3AIT&rd=1 Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by nitewlkr er det snakk om den stål greia Ingo Noak selger så er ikke passformen 100% heller... er ikke uten grunn at jeg selgte min ingo noak badlook :rolleyes: (vil ikke plage min lakkerer med sånne problemer ennå :D) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Gou er ikke uten grunn at jeg selgte min ingo noak badlook :rolleyes: (vil ikke plage min lakkerer med sånne problemer ennå :D) Har sikkert en sammenheng med at svigers er lakkereren din :op Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Lurer litt på om jeg angrer nå....men trodde Ingo Noak liksom var superbra og passa bra siden"mange" har det........... Jeg får leite videre etter en som kan fikse dette.......................huff! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 sonick : :D polodude : slapp av... finner du en kar som har jobbet noen år så går det bra.. er bare en del arbeid viss vi skal stole på de andre.. men så er det jo arbeid folk leve av så... slapp av :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg