ganeyyy Skrevet April 22, 2020 Rapporter Share Skrevet April 22, 2020 Hei! Jeg kjøpte en Audi A4 b8.5 2013 mod for sånn ca 4 uker siden, jeg skal innrømme at jeg har kjørt motoren litt hardt den siste tiden, og har nå merket at motorolje på displayet har synket bittelitt, men det jeg klundrer over er det at den går til maksimum noen-ganger, og andre ganger synker bittelitt igjen, er dette noe farlig? Legger også til et bilde her for å gi eksempel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 22, 2020 Rapporter Share Skrevet April 22, 2020 Så lenge den ikke bruker uhorvelige mengder mellom servicer er dette normalt. Husk at den avleste oljestandpunkt varierer med temperatur på olja og om bilen står i en liten helling eller om motor går/ikke går. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg