Gå til innhold

Tråd om min Golf 1,8

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

jeg skal vertfall kjøpe kvalitet neste gang :)

De på europris var kule i 3 dager..

Og etter litt over 1 uke er de blitt slitt..

europris_pedaler.JPG

350,- tror jeg det var med girkule + illeluktende stygg sak rundt rattet..

Det kjennes ut som plastikk..

Men jeg vil ikke anbefale:)

Trenger diverse styling shitt.

1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs

har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt.

Tjen penger GRATIS !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 3 months later...

Hei!

Jeg skal handle meg nye

- Front lykter (slike klare med svart kryss)

- Nye foringer (gjerne polybrush el.l)

I tilleg er jeg ute etter Gti skjørt..

Noen som har tips på hvor jeg kan få tak i disse godsakene billigst mulig?

Ellers så kommer det en oppdatering på bilder i løpet av helgen.. Skal prøve å få gjort noen etterlengtede foto sessions da. Blir for kaldt ute og mye å gjøre på jobben for tiden..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais! Takk for sist!

Nei bredderne er ikke kommet på enda! Tror jeg må pusse litt rust i hjulbuen først, men det er for kaldt til å lkke enda.. Har ikke garasje. Siden jeg skal lime dem på må det være rustfritt siden de ikke kommer av på en stund! Hadde du kanalskjørt på din gamle? Husker ikke helt.. På Bildelsenteret sa de at vanlige gti skjørt ikke finnes, bare g60? Synes dette var litt rart ettersom jeg mener å h sett det før..

Og du? Fått deg ny golf?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais! Takk for sist!

Nei bredderne er ikke kommet på enda! Tror jeg må pusse litt rust i hjulbuen først, men det er for kaldt til å lkke enda.. Har ikke garasje. Siden jeg skal lime dem på må det være rustfritt siden de ikke kommer av på en stund! Hadde du kanalskjørt på din gamle? Husker ikke helt.. På Bildelsenteret sa de at vanlige gti skjørt ikke finnes, bare g60? Synes dette var litt rart ettersom jeg mener å h sett det før..

Og du? Fått deg ny golf?

en del jettaer kommer med "gti" breddere.. dvs breddere som er like G60, men ikke så breie foran

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider