altairz Skrevet Juni 5, 2020 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2020 Hei! SRS lampen på min carisma 98-modell begynte å lyse. Kjøpte en OBD-II feilkodeleser, men fikk bare "linking-error". Ser at et tidligere innlegg her nevner noe om at carisma har OBD-II port, men ikke OBD-II system, men at de heller har MUT-II. Noen som vet hva slags feilkodeleser som fungerer på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 5, 2020 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2020 Har flere skannere, en av de har jeg brukt på eldre Mitsubishi og det fungerte. Mener den kjørte på KWP-protokollen. Du kan se her om noen kan hjelpe, Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet August 2, 2020 Rapporter Share Skrevet August 2, 2020 På denne bilen må du bruke Multi Use Tester III forkortet MUT-III Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg