Gå til innhold

felger golf 2

Ranger emnet

Tarjei_Hugaas

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey, så det er bare og sende mail og si hva man skal ha eller? har litt lite peiling som dere kanskje skjønner. Hvilke andre felger var det du fikk tilbud på? syns det var litt dårlig at de ikke stod hva som passet på golf på de forskjellige felgene, men ellers så er jo prisene meget bra. Har veldig lyst på de kerskin felgene, men passer ikke de andre keskin felgene til golf 2? og sist men ikke minst går det 16*9 på golfen min? gti 8v med g60 skjermbreddere? sto 17*7,5 på før. ble mye spørsmål nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

Begynner og snevre seg inn her på spørsmål nå, har noen igjen. Sitter nå igjen med 2 soleklare favoritter og det er Keskin k1 og kt3, hva skal jeg velge? og jeg ser at de finnes med 15 og 25 innpress, og det har jeg heller lite peiling på så hva skal jeg ha av 15 og 25? Tror dette blir meget bra

Jeg kjører et 25 - da går den nesten klar alt på innsiden ( tar i stab stag ved fullt rattutslag )

Det er på utsiden du får mest problemer - så høyest mulig et for å få felgene mest mulig inn ... Altså - gå for et 25 ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, går for 25 da regner jeg med, i og med at det ikke er gjort noe med mine skjermer. Hva er det egentlig som er forskjellen på 15 og 25? er ikke så godt kjent på det området. Lurte også på en liten ting som jeg kom på når jeg satt her, hvordan blir det med slitasje på styresystemet til bilen når jeg ikke har servo og får så breie dekk? blir dette et problem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider