Gå til innhold

felger golf 2

Ranger emnet


Tarjei_Hugaas

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok et25 er det enkleste ja ;) (det bygger nok ut også..)

fant noen azev a 9x16 så jeg skulle kjøpe her i forrige uke.. men viste seg at det var et 15... så da er dt nok litt for mye modifikasjon som måtte til.... så måtte slå det i fra meg :rolleyes:

 

så..

 

ET 25

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

hehe skjønner jo at det går greit, men tenkte jo jeg skulle bruke bilen litt og, er litt slitsomt og kjøre langt hvis den er så jævli tung på rattet.

 

Jeg synes ikke det er slitsomt med brede felger og lite ratt på lange turer (8-14 ET 20 og 300 mm ratt). Det som er verst er lukeparkering

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

okey, neida det går vel greit, men er vel litt forskjell på 8*14 og 9*16 skulle jeg tro? har også 300mm ratt, noe jeg syns blir litt lite, skulle gjerne byttet i et 330 mm

 

Vel kommer ann på hvordan du ser det, 8-14 på Polo er jo omtrent det samme som 9-15/16 på Golf

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt 9 x 16 et 25 - og ingen servo.

Fungerer greit det - greier bare så vidt å dreie ratten når bilen står i ro .. men det er bare en vane ...

 

I fart er det kun problemer med sporing .. må liksom sitte å passe på hele tiden - det blir vel kanskje litt bedre med servo ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 8x17 med 205/40 (så det blir ikke SÅ mye smalere enn 9x16 med 215/40), 300mm ratt og ingen servo...lukeparkering blir fin bicepstrening, men så snart man får litt fart på er det bare digg, gir en veldig fin styrerespons(såfremt du ikke har masse slakk i foringene). Eneste aberet er at med litt stor fart inn i en liten rundkjøring så blir det tungt å komme rundt den...men det går.

Absolutt verdt det!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gir mest utslag i hvor tung den er på rattet er innpresset. Lavt innpress gir større styreradie (tror jeg det heter på fint :) )

 

Regner med du har 30-35, dvs ikke langt fra orginalets 38?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår