mjepson Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Har nå montert bagasjeromsåpner, så har egentlig lyst å ta vekk lås og åpner på bagasjerommet. Hvordan bør det gjøres? Har lyst å ta vek VW merket også, men skiltet kan det ventes med siden jeg ikke har noe annen plass å ha det. På låsen trenger man vel å sveise en plate på plass og så sparkle/pusse. Men på VW merket trengs vel bare litt sparkel/pussing? angående bagasjeromsåpneren så var det en bryter som man må montere en plass framme, men jeg har jo ledige plasser til bryter i instrumentpanelet. Hvor får jeg kjøpt en bryter til dette? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Bryter kjøper du originalt (vippebryter ala den som er til el vindu) Du bør sveise i der vw merket har stått også, ellers kommer det til å sprikke, ettersom det blir litt påkjenning når luken lukkes. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Lett at det slår seg ved sveising av søkket for emblemet - gjorde det på min :rolleyes: Bedre å tinne dette! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg har nettopp "cleana" bakluka mi på min Golf IV. Jeg brukte karrosseri-tinn, det ble meget bra. Sparklet igjen hullet etter emblemet på Golf 3'ern jeg hadde før, da kom "sirkelen" etter emblemet igjen etter en stund. Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Gidder noen utdype "tinning" ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Samme som lodding.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 noe du gjorde selv? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Smelte tinn og bruke det til å fylle igjen ujevnheter i stålet, istedenfor sparkel. Krever endel trening! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg