[-PaRtY-] Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg og IceC00| oppdaget tilfeldigvis hva som var i disse hullene på veien. Det ligger armeringsnett i veien, som begynner og komme frem og kan forårsake punktering. Tenk hvis en motorsykkel kjører i dette hullet og punkterer... det kan gå galt.:mad: Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 så ikke akkurat topp-prioritert ut nei...! får kjefte litt på rette vedkommende!;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 ææææ! Skriv brev til kommune eller fylkesmann. Noe må dere gjøre. Er veien kommunal eller er det fylkesvei? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det er faktisk en riksvei:eek: Riksvei 670 Planleger en mailrunde til div aviser, samferdselsministeren og Mesta :D Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det der er jo helt skandale, de ansvarlige burde begå harakiri umiddelbart. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Stakkars mc-førere i Surnadal. MAILBOMBING!!! Om ikkje det hjelper, få ein frå ein hardtslåande mc-klubb til å kjøre der.. :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Ikke rart det koster å bygge vei her i landet, når asfalten skal armeres. Send mail med bilder til de ansvarlige snarest, slikt kan vi ikke finne oss i! Hva var det veiavgift og bompengene skulle gå til sa dem? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det er bare å tipse lokalavisa i første omgang, også går du over til VG og lignende. De elsker slike historier. "Asfalten smuldret opp, lokalsamfunn raser, livsfarlige kjøreforhold" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 det varmer mitt hjerte å vite at uansett hvor i landet jeg ferdes på sykkel, så har jeg muligheten til å "high-side" med sykkelen... fint å vite hva bompenger, årsavgift og alt annet dill staten melker oss for, går til... Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 hey! der har jeg kjørt! husker de dumpene, men ikke armeringsjernet... nåde om de hadde punktert pappas bil :mad: la en lokal 'stuntman' ta en tur over med scooteren slik at han kjører seg av, så ta kontakt med VG eller lignende.. da blir det fart i sakene :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Lokal avisa er tipsa:cool: Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det går til hælvete med en mc fører hvis han treffer ned i ett slikt hull.. Hvem har i lagt armering i ssvalten? dette er jo idiotisk! Få i gang den mail runden snarest! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 har kjørt over de humpene der hundrevis av ganger ja... og det skrangler bra når man har 40- og 45-profil dekk sammen med steinharde dempere... :rolleyes: skulle seriøst vært gjort noe med den veien der,ja... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Dersom Driva (lokalavisa) ikke tar opp saken så får jeg bare prøve vg, dagbladet osv. Skal også finne ut hvem som er ansvarlig å klagr til dem Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by IceC00| Dersom Driva (lokalavisa) ikke tar opp saken så får jeg bare prøve vg, dagbladet osv. Skal også finne ut hvem som er ansvarlig å klagr til dem det er bra ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg