tornado Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 kan naf si noe på at jeg ikke har noen katalysator på min 91 corrado. Skal ned på kjøpsråd med bilen. Skal altså ikke godkjennes men kjøperen vil \bare vite at bilen er i ok stand. -Tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by tornado kan naf si noe på at jeg ikke har noen katalysator på min 91 corrado. Skal ned på kjøpsråd med bilen. Skal altså ikke godkjennes men kjøperen vil \bare vite at bilen er i ok stand. -Tobias NAF kan påpeke dette som en mangel i kjøpsrådtesten, men kan ikke skrive noen mangellapp. Altså, de kan gjøre ny eier oppmerksom på det, noe de absolutt bør, men de kan ikke uten videre gi beskjed til biltilsynet og sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tornado Skrevet Oktober 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 takk for svaret...kjøper er klar over at kat mangler så da går det greit -tobias:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg