Ruzle Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Er denne forsterkeren bra? Jeg skal bruke den til Pioneer TS-A2010, 2*12" bass fra mds(Lettdrevene), og muligens ett frontsett etterhvert.. Er det mulighet for å stille opp volumet på subbene og skru ned på høytallerene, og omvendt? Hva slags muligheter finnes det? Trenger så mye info som mulig om denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 har den sjøl ja.. og den kan stille alle kanalane forskjelli fra kvarandre.. Har barra positive ting å sei om dls, utenom masse fabrikasjons feil og litt møkje varmeutvikling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 http://www.dls.se/english/fstark/ca50n.htm http://www.dls.se/pdf/Classicampeng03.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hadde den forsterkeren i bilen min før. Meget fornøyd. Men hvis jeg skulle kjøpt ny forsterker nå, ville jeg gått for 1 stk. monoblokk, og heller en 4 kanaler ved siden av. Den sub. utgangen klarer ikke levere nok til at man får skikkelig "trøkk". Men ellers meget fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Takk for fine svar :) Tror jeg kjøper meg en sånnen jeg.. Så den lå til 3000 på en nettside, skal sjekke om jeg kan få den for det på toyota sarpsborg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 FAEN! Modellen har jo gått ut? De hadde utsolgt også fikk de ikke inn nye.. :(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg