Volvo 7 Skrevet Juli 19, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2020 Hei har en 740 88 mod, får ikke strøm ned til pumpen har skiftet rele og tenningsmodul plugger pluggledninger ny coil. Så jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut måle meg fram til feil om hvor det kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 19, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2020 På eldre VAG så legger ikke bensinpumperele inn før det mottar pulser fra hallgiver, kan det være noe lignende på din? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 7 Skrevet Juli 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2020 Kan man måle halgiveren på noe vis for å se om den fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 20, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2020 Får man gnist på pluggene så fungerer den, og ja, den lar seg også måle i benk med måleinstrument og ekstern strømforsyning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg