Gå til innhold

vanlig feil på golf 3 ?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Det er noe småsnålt med bilen..den nykker og bensintiførselen kuttes. Dette merkes når jeg har streken under halv tank og videre nedover..Det blir verre og verre for jo mindre bensin det er igjen på tanken. Er det no vanlig feil på golf? eller er det helt vanlig at det er slik?Det merkes kun i svinger etterfulgt av gasspådrag/girskifte. Bensin-pumpa gikk til dundas for noen uker siden, og da bytta jeg.

Kan det være bensinfilteret som er sliten't`?

Når jeg kjører over dumper/dårlig vei så hender det at jeg hører et dunk fra bak i bilen. Virker som om det er fra støtdemperen høyre bak, enten eksos-anlegget..noen andre som har merket no sånnt`?

mvh Mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skvetter bensinen for høyt opp til å ikke havne der den skal? lol

jeg vet seriøst ikke.

jeg har også en "dunke lyd" på høyre sida bak, men den hører jeg sjelden, akkurat i utkjørslen vår den kommer. men dette er nok bare en slitt demper eller.no tar og fikser den når senkesett skal monteres eller.no

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noe slikt problem på golfen min, men.... min mister liksom krefter rund 4000rpm hvis jeg drar på skikkelig og så drar den på igjen ved 4700-5000rpm, men det forsvant en liten stund når jeg bytta til helt nye plugger, men er tilbake nå.

Har en ide om at dette kan være at luftfiltret er litt tett slik at lufttilførselen er litt lav.

Men det blir det snart slutt på, k&n 57i performance kit er på vei i posten =) snart powerrør også.. det blir snasent

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den dunkinga bak.. La bare på plass hattehylla ;P Har også den nykken.. Ifølge en sånn luring som påstår han har skikkelig peiling på golf, så var det nesten "vanlig" på golfer. Han sa det var på 9/10 golfer, hehe. Men det var visst bare og skifte innsprøytninga..

1996 BMW 728i

1992 BMW 318is / Full Rieger (Stjålet)

1992 Golf GL (Solgt)

1986 Golf GTI (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cypherus

Jeg har også den dunkinga bak.. La bare på plass hattehylla ;P Har også den nykken.. Ifølge en sånn luring som påstår han har skikkelig peiling på golf, så var det nesten "vanlig" på golfer. Han sa det var på 9/10 golfer, hehe. Men det var visst bare og skifte innsprøytninga..

hrmft..søren og..da må jeg ha over halv tank hele tida da:( ..jaja..hehe har nok ikke råd til ny injection akkurat :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem jeg har er at det dirrer i bakdørene mine når det er litt bass i sangene jeg spiller (sånn cirka hele tiden hehe) jævlig irriterende, noen som vet åssen jeg kan fikse dette ?

Jeg har ikke engang funnet ut hva som dirrer, værste er at det høres så godt utenifra at å dra på litt guffe på anlegget rundt folk er lite ønsket fra min side. Ikke lett hvis andre sitter på som absolutt MÅ fikkle med spillern min.

Uansett, noen som har hatt samme problem og vet hva som kan gjøres ?

Å det er ikke høytalerne som dirrer =) jeg har tatt dem ut å montert dem i en kasse for å prøve å da var det krystall klar lyd, ikke noe problem med bass eller noe.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nykker når jeg slipper opp gassen på høyt gir hos meg. Også må jeg tråkke klutchen ekstra langt inn for å få den i 5. Tror egentlig det er 5 gir den nykker mest på hos meg også.. Har ikke tenkt så mye over det. *tenke på det når jeg kjører i dag*

1996 BMW 728i

1992 BMW 318is / Full Rieger (Stjålet)

1992 Golf GL (Solgt)

1986 Golf GTI (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider