warwick Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Men.. Ved en eventuell velt, hva er det som gjør at du ikke sklir ned i setet med 4 punkt, slik som du ville gjort med 3 punkt? Den ekstra selen i forhold til 3 punkt går jo bare over skulderen. Ved 5-punkt ser jeg problemet med most hode, men ikke med 4 punkt. Har snakka med folk som driver med godkjenning av slikt. Det er riktig at skruknott-utløser ikke er tillatt, kun slik trykknapp det på standardbeltene. Trur uansett de fleste traffikstasjoner er kranglete på alt av selvmonterte belter.. Du har dessuten ( i alle fall ved løpskjøring) så vidt jeg vet ikke lov til å montere beltene i mer en 45 grader vinkel nedover, da dette kan føre til komprimering av ryggraden ved krasj front til front eller front til stasjonært objekt... Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 man får gamle belter som er 2" som er løpsgodkjente som ikke har vanlig knapp når man løser de ut. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Laaars Si fra åssen det går da :) will do :usa: Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 will do :usa: Og hva ble kokkelimonkelusjonen? :happyhappy: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Og hva ble kokkelimonkelusjonen? :happyhappy: grattis med kjempe bump. men siden jeg syntes dette er et viktig tema så gidder jeg svare. jeg hadde montert elene i henhold til fia sine krav. det er forskjellige bestemmelser av montering innenfor di forskjellige klasser og typer bilsport. men reglene for montering av seler i rallybil, så slår man opp på side 116 i bilsporthåndboka. link til rallyhåndboka på nett: http://www.bilsport.no/reglement/regl_2007/Generelle_sikkerhetsbestemmelser_rally_og_HA.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg