Benedicte90 Skrevet Juli 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2020 Hei! Jeg har klart å miste reserve nøkkelen min. Chipen på original nøkkel min, er sånn halvveis ødelagt, og sist jeg brukte den gikk startsperren på bilen og ville ikke starte. Jeg har derfor ikke turt å bruke den nøkkel mer. Men nå står jeg her, eneste nøkkel jeg har igjen... Så jeg lurer på, om jeg tar ut chipen helt på nøkkel, vil start sperren komme på uansett da? Noen som vet hva det koster å lage en ny nøkkel uten chip? Er en 05 Mitsubishi colt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2020 Om det er en litt eldre bil, så ville jeg ta ut chippen og lime den fast inne ved tenningslåsen. Så kan man slipe nye nøkler uten å tenke på startsperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Februar 2 Rapporter Share Skrevet Februar 2 Nokas Sikkerhetssenter har disse Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg