boXer Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Minner om treffet på Rudskogen imorgen i regi av Norsk Sportsvogn Klubb. Siterer NSK sin terminliste: 27. april Banekjøring: NSK har leid Rudskogen fra 17:00-21:00. Alle er velkomne, NSK-medlemmer har fortrinnsrett. Norsk Sportsvogn Klubb Jo flere, jo bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 har nesten lyst ned å se på, men vurderer å bruke kvelden på no fornuftig isteden, komme litt nærmere ferdig på mx5en Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hva er dette for noe? Eller det jeg lurer mest på.. er det vært å dra å se på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Synd med været. (og at jeg ikke har tid..) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Er dette sånn at alle kan kjøre eller? hadde vært litt morro å kjøre alto'n på banen igjen hihi!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 kan hende jeg tar en tur opp og titter, er jo ikke så mange minuttene i bilen dit.. :D :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Alle får kjøre, men NSK har såklart fortrinnsrett. Pleier ikke være så utrolig mange som kjører så de fleste får vel kommet seg ut på banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Har ennå ikke bestemt meg om jeg skal eller ike. I så fall som tilskuer/haiker. :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Ratata Har ennå ikke bestemt meg om jeg skal eller ike. I så fall som tilskuer/haiker. :) Jeg og Hersker kommer i Beeeeemer has Hans med sveisa diff og 535 motor sideways is the only way hehehe. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 om alt går som det skla så møter jeg oipp med en rwd. HIHIH!. så fett .. våt bane og shit!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hadde vært kult om mange hadde kommet, men regner vel ikke med det siden det er dårlig vær... :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 er vel tørt på veiene/banen nå? Er det ikke slutt på regnet nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Apsis er vel tørt på veiene/banen nå? Er det ikke slutt på regnet nå da? Jo, har ikke regnet noe på dagen idag. Så er nok ikke så ille der. Om det fortsatt er vått så tørker det etter en times kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det var bra oppmøte, mange biler av alle typer, TØRT og en uheldig BMW M3 eier..... Var verdt turen. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by TurboKnut Det var bra oppmøte, mange biler av alle typer, TØRT og en uheldig BMW M3 eier..... Var verdt turen. Jasså, hva skjedde? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg