arildh Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jepp, hva med en partyrapport. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg vet ikke hva som skjedde, skulle dra akkurat da, men det var vel en "over-rev" på sletta like etter langsvingen med MASSEVIS av blå-hvit røyk (og olje??) på banen. Kjøringa ble stoppa og tauebiler kjørte ut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 fy faen så forbanna skuffet jeg var! Ikke vart det vått! Ikke var det futt i bilen, ikke hadde jeg manuell giring og FAEN SOM JEG HATER ELEKTRONIKK!!! jeg ble sendt ut i sandfella pga den satans traction søpla! Fikk slædd endelig som jeg ville. og da jeg ville rette den opp ble jeg nektet... Blemsene koblet inn og nektet meg å svinge! Rattet låste seg rett og slett! Snakk om dritt! Homo mercedes!! Men fikk kost meg.. En m3 som deretter havarerte kjørte 2-3 runder bak meg uten å klare å kjøre forbi.... mohahah sportsbil my ass!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 bilder gone..... Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Den koksgrå Cossin på bilde er bror sin. Har du no mer bilder/film av den? Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hælvete! Det så gøy ut på bildene.. Hadde jeg vist dette før helga hadde blien vært klar. Nå har jeg plottet inn alle treffene i kalenderen og etter mine beregninger er neste mulighet 18 Mai med Bilmekaniker.no ? Eller er det noe før dette ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 det var gøy i dag ja:) Resultat: Trenger nye bremser og clutch..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Tape-R fy faen så forbanna skuffet jeg var! Ikke vart det vått! Ikke var det futt i bilen, ikke hadde jeg manuell giring og FAEN SOM JEG HATER ELEKTRONIKK!!! jeg ble sendt ut i sandfella pga den satans traction søpla! Fikk slædd endelig som jeg ville. og da jeg ville rette den opp ble jeg nektet... Blemsene koblet inn og nektet meg å svinge! Rattet låste seg rett og slett! Snakk om dritt! Homo mercedes!! Men fikk kost meg.. En m3 som deretter havarerte kjørte 2-3 runder bak meg uten å klare å kjøre forbi.... mohahah sportsbil my ass!! Lur fyr Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Og dette er bakbremsen :) Faen som den GT3 fløy rundt banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 noen som klokka no rundetider ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg klokket GT3 til 1.11 en runde, rakk ikke mer før han fikk trafikk og så ga seg. 1.11 var med forbikjøring i starten av deporaka, men misstenker han lå bak den bilen et lite stykke, for 1.11 var mye dårligere enn jeg trudde den skulle klare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg satt på i en BMW Z4 3.0L tok runde tiden til 3 runder der tiden ble 1.13 1.14 1.13 Så han har nok hatt noen treiginger foran seg ;) Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 det var bra fart i porschene igjen tvil om det, men den blå m3 coupe´n kjørte noe sinnsykt på slutten.. en som stod ved siden av meg da sa han hadde stoppeklokket den til ca 1:05:5.. lyste jo mer orange av bremsene enn på formel 1 jo, og han tok helt av og la seg bra ut igjennom langsvingen de siste 6-7 rundene, rått å se på alle folka bare sto og lo og jubla hehe - plutselig kom det en elise som ville forbi :hello: jeg har ingen tid på meg selv da det var min første experience på bane ever.. og min 1,6liter sugemotor med feilhjulstrekk kommer naturlig litt til kort mot den type biler som gassa der idag.. :) men det var dritkult, og jeg kommer tilbake! alt i alt, ingen skjede skadd, en topp dag thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Var lugnt på rudskogen i går.,. Mye kule biler og greit vær, kunne vært litt varmere.. Skal bli lugnt på gatebil i sommer da.. da håper jeg på knæsj vær og skikkelig varme ;:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Tape-R fy faen så forbanna skuffet jeg var! Ikke vart det vått! Ikke var det futt i bilen, ikke hadde jeg manuell giring og FAEN SOM JEG HATER ELEKTRONIKK!!! jeg ble sendt ut i sandfella pga den satans traction søpla! Fikk slædd endelig som jeg ville. og da jeg ville rette den opp ble jeg nektet... Blemsene koblet inn og nektet meg å svinge! Rattet låste seg rett og slett! Snakk om dritt! Homo mercedes!! Men fikk kost meg.. En m3 som deretter havarerte kjørte 2-3 runder bak meg uten å klare å kjøre forbi.... mohahah sportsbil my ass!! Få se bilde av bilen din a.. husker ikke om jeg så den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg