Gå til innhold

Banekjøring, Rudskogen tirsdag 27.4

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Syns det var gøy å bli frakjørt av porscha og M-coupeen jeg :) Det ble ganske mye kø kjøring på de raske bilene i går, og den våte flekken i enden av langstrekka og svingen etter senket nok runde tidene endel.

 

Bra styring av arrangementet syns jeg. De fleste fikk kjørt så mye de hadde lyst til tror jeg. samtidig som at det ikke var for mange biler på banen samtidig.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW-328

men han idioten her tror hans juletre er kjappere enn GT3 som er en usedvanlig bra bil på bane. En av de værste bremsene du kan få, bøttestoler, bur, sitter veldig bra i svingen som er kombinert med motor med mye skyv.. Kjørte du 1.10 runder med ditt juletre for 2år siden?

 

Det sa jeg aldri. sa jeg kjørte 1:13 + med escorten i FJOR.... ikke 2 år siden.

 

og nei jeg sier ikke at min er kjappere for det er den ikke. men det kommer mye an på sjoføren...... men siden når ble porcsha midt punktet?. jeg snakker om bmw M3 som ikke klarte å følge med...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

sveisa bakaksel på den du kjørte med igår?

 

Ja, jeg hadde diffbrems på den, men den røyk, så jeg tok en diff fra prosjektet til kompisen min (takk:)) og sveiset den, midlertidig, skal få ordnet diffbremsen.

 

Det fungerte fint å kjøre med på banen egentlig, bilen blir litt understyrt i svingene så lenge man ikke trykke på gassen.

 

klarte 1.17 runder, kjørte mere sidelengs enn ideal spor da, og måtte slippe mange forbi, men jeg prøvde å kjøre litt fort noen runder for å se om jeg fikk noen ok rundetider, tror jeg fant sporet litt på baksiden der, men jeg er fortsatt litt feig på innbremsing etter langstrekka, det var jo en svær våt flekk der og, som gjorde det litt køddent, så kjørte jeg litt pent der med tanke på M3n som stod ute i sandfella hele kvelden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gjorde det samme selv.. Tok det veldig med ro på alle innbremsinger da jeg hadde minstekrav på kjølevesken til bremsene :(.. Bremsa vel ned til 80 i svingen etter langstrekka hvor man vel sikkert kunne hatt 110-115. Var vel nedi 1.18 på beste rundetid da med veldig tidlige innbremsinger og ikke så altfor crazy hastighet i svingene..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all ære til deg tape-r hvis du kjører 1.10 med orginal motorisert escort på vanlige gatedekk.

 

fsr sin gruppe A corolla kjører 1.08 med supersoft gateslicks.

350 hesters rx7 med normale gatedekk, og ok kjøring ca 1.08-1.09

 

men fikser du 1.10 så er det rått. :D

det er noe rundt der jeg håper å få til med mx5 turbo på gateslicks det :P (men jeg kjører som en jente)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

all ære til deg tape-r hvis du kjører 1.10 med orginal motorisert escort på vanlige gatedekk.

 

fsr sin gruppe A corolla kjører 1.08 med supersoft gateslicks.

350 hesters rx7 med normale gatedekk, og ok kjøring ca 1.08-1.09

 

men fikser du 1.10 så er det rått. :D

det er noe rundt der jeg håper å få til med mx5 turbo på gateslicks det :P (men jeg kjører som en jente)

 

huh?.... 1:10?..... dette skulle jeg likt å sett:)

 

men hva hadde jeg på våler?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

ja, gjorde det samme selv.. Tok det veldig med ro på alle innbremsinger da jeg hadde minstekrav på kjølevesken til bremsene :(.. Bremsa vel ned til 80 i svingen etter langstrekka hvor man vel sikkert kunne hatt 110-115. Var vel nedi 1.18 på beste rundetid da med veldig tidlige innbremsinger og ikke så altfor crazy hastighet i svingene..

 

Hvilken bil kjørte du? har nettopp luftet klutsj og bremser og byttet veske, hadde litt problemer med luft i klutsjen, fikk det i går og faktisk, det er noe merkelig som skjer, klutsjen slutter og fungere, så står bilen stille i 10 min, så er alt og, akkurat som om klutsj pumpa blir varm eller noe, så kan det komme tilbake om 2 uker :). morsomt, men samma det. Når jeg har under 20 liter på tanken så fusker bilen. Får ikke bensin i svingene, hadde litt problemer med det i slutten av dagen. gikk mere bensin enn jeg trodde gitt. 35 liter på banen :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

 

Hvilken bil kjørte du? har nettopp luftet klutsj og bremser og byttet veske, hadde litt problemer med luft i klutsjen, fikk det i går og faktisk, det er noe merkelig som skjer, klutsjen slutter og fungere, så står bilen stille i 10 min, så er alt og, akkurat som om klutsj pumpa blir varm eller noe, så kan det komme tilbake om 2 uker :). morsomt, men samma det. Når jeg har under 20 liter på tanken så fusker bilen. Får ikke bensin i svingene, hadde litt problemer med det i slutten av dagen. gikk mere bensin enn jeg trodde gitt. 35 liter på banen :)

 

jeg kjørte en mørkeblå 328 cabriolet

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

huh?.... 1:10?..... dette skulle jeg likt å sett:)

 

men hva hadde jeg på våler?

 

du selv som skrev 1.10 runder

 

"I fjor så kjørte jeg rundt hele banen på 1:13 + -

Så hvorfor skulle jeg ikke klare å ta inn en sekund eller 2 i år med mye mere bremsekraft og langt mere stabil bil enn i fjor?... desutten så hadde jeg gjern forstilling i fjor."

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår