BimmerFanatic Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by BMW-328 Hørte at det ikke var lov å kjøre med cab der? Kan det stemme? Tenker da på hvorfor jeg har sett M roadster kjøre rundt der..:( Cabrioleter er tillatt, men det kreves at man har veltebøyler slik det som f.eks. sitter i den estoril-blå M Roadsteren til Gaute som du har sett på Karlskoga før... Varmer opp på rudskogen til fredagen igjen..Sånn at jeg er varm i trøya til BMW-dagene på rudskogen..:) Fredag? Er det banekjøring på Rudskogen da? Hvem står for regien? Får jo ikke vært med selv, da er jeg på vei over grensa...men ble jo litt nysgjerrig nå. Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by BimmerFanatic Fredag? Er det banekjøring på Rudskogen da? Hvem står for regien? Østfold Gatebil Klubb Kjøring fra 17-21 kr 350,- for medlemmer, 450,- for andre. Forhåndspåmelding på http://www.gatebilklubben.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Var det forresten noen fler som hadde bilder eller film fra NSK kjøringa den 27.april? Legg ut link den som har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg