Starteren vil ikke lystre Skrevet August 1, 2020 Rapporter Share Skrevet August 1, 2020 Feilmelding i dashbordet kan sees her. Har plukket ut setene og hatt av høyre framdør, ellers har jeg ikke tullet noe med noen kontakter. Så hvorfor vil ikke starteren dra? Står "service INSP" å blinker nede til høyre. Er det noen trykkevalg jeg kan gjøre for å nullstille dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 1, 2020 Rapporter Share Skrevet August 1, 2020 Meldingen "Service INSP" er bare informasjon om at bilen bør få service / oljeskift p.g.a. antall kilometer siden sist. Meldingen nullstilles som beskrevet i instuksjonsboka. Tror det kanskje er på side 19 eller deromkring. At starteren ikke lystrer har nok helt andre årsaker. Dårlig batteri, feil på starter, feil på tenningslås, feil på forbindelser eller kabler, . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Starteren vil ikke lystre Skrevet August 2, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2020 Flaut å innrømme, men du har helt rett vedrørende batteriet :( Kupevifta gikk, så jeg trodde batteriet var ok. ladet batteriet, så startet bilen igjen :D Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg