Tommot Skrevet August 8, 2020 Rapporter Share Skrevet August 8, 2020 Heisann.. Har en 2013 mod caddy med motorkode CAYD som jeg satt å lekte med en obd sak. Denne saken gjorde det mulig for meg å forandre km på den.. Plutselig stod kmstand på 29 km. Og i samme øyeblikk så datt både koding for abs modul, servostyring og sånn ut. Er det noen som har en tanke om hva som er årsaken eller hva jeg kan gjøre for å få det i orden igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 8, 2020 Rapporter Share Skrevet August 8, 2020 Årsak, ingen anelse, men du har nok tuklet med noe du ikke burde tukle med. Dersom du tidligere har tatt en autoscan med VCDS så vil du finne igjen kodingene der (så sant du har lagret den). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg