Kristine Skrevet August 14, 2020 Rapporter Share Skrevet August 14, 2020 Varmeapparatet i vår XL7 har slutta å virke. Det er helt dødt. Fant en gåen sikring til AC'en som jeg bytta, men dette hjalp ikke på problemet. Må nå gå gjennom resten av sikringene inni bilen når det slutter å regne. Er det andre sikringer enn til varmeapparatet som kan være røket, som påvirker det? Midtkonsollen fungerer fint. Det er en 2007-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 14, 2020 Rapporter Share Skrevet August 14, 2020 hva mener du med varmeapparatet? Virker ikke cupevifta? Er det kun den som ikke blåser? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Skrevet August 15, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2020 Kupevifta ja, altså at den ikke blåser og er helt død. Testa den nå igjen i morrest, og da så jeg at når jeg skrur den på, så begynner det å lyse i panelet, men den blåser ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 15, 2020 Rapporter Share Skrevet August 15, 2020 Tipper nok at enten at motstanden er død. eller vifta selv. Da må du prøve å måle på vifta. Tipper du finner feilen der :) Tipper vifa er defekt Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Skrevet August 17, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2020 Åh, så typisk.. Jeg som håpa det var en enkel løsning på det.. :p Men da skal jeg få målt og sett på vifta i morra, da er det antagelig det. Takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 19, 2020 Rapporter Share Skrevet August 19, 2020 Er ikke det isåfall en enkel løsning? :) Hvis det ikke er noe annet enn det vil jeg kalle det en enkel løsning. Mer avansert hvis det er noe i forbindelse med styring av klima.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Skrevet November 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2020 Oi, her har jeg glemt å poste svaret.. Jo, det er kanskje det.. ;) Men nå har vi iallfall gått gjennom hele greia, og det var faktisk hele viftemotoren som var havarert. Fikk den fra et huggeri, og nå er den fiks igjen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg