Vw Digger Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Lurer på om det er noe "skjulte" høggere sånn utenfor bergen sentrum utenom de på lønningen og Arna?? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Du har jo volvo og ford huggere på Breistein, bmw hugger i vågsbotn og to stk i lønningen. Ellers står det jo om flere stykker i BA hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det ligger en hugger rett ved lagunen storsenter i rådal/fana, ligger faktisk inni skogen, bare kjør opp til posten som er i 2 etasje og så ser du att de graver vei inn i skogen, der er det, men jeg mener det er en amcar hugger, men jeg har kjøl funnet deler til min bil. Håper dette hjalp litt, men hva er det du er ute etter? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Ligger en hugger i nordhordaland og... Vet ikke hvor den ligger, men står om den i avisa norhordland hver gang... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 euro bildemontering i damsgårdsveien... høgger vw-audi en høgger på osveien... strømblad i hakkebakkeskogen(skjold) på osterøy har du en kar som driver med toyota... birkeli tror eg norscrap vest i lønningen har en avd på askøy og, men vet ikke om de selger deler der.. noe spes du ser etter siden du lurer på dette? er mange som har endel ting liggende i en garasje vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 naf bildemontering ved sida av lønningen. vist du ikkje meinte "dei på lønningen" Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Uhm, jeg presiserte meg ikke helt!!, men alle dere nevnte veit jeg om, tenkte på noe lenger unna, f.eks helt ut til fylkesgrensene, er den på voss bra?? o.l mener selv de mest "skjulte" og de som ligger lengst unna er gull verdt å besøke!! lurer på om strømblad har stort lager?? plassen virket så liten :D ikke alle offentlige huggere har deler/biler fra laaangt tilbake liggende :( Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det ligger jo en i Øystese da. Hardanger hugg eller noe sånt. Pleier å ha annonse i BA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kan ikke dere legge ut en post med all nødvendig informasjon? Dette ble bare rot. Legg til navn, adresse, telefonnummer, hvilke biler/deler etc på høggerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hmm hardanger hugg leste jeg en gang, virka som de hadde ålreite biler, er ja på jakt etter dilldall til vw aom jeg kunne tilpasse passaten min :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by bjirn Ligger en hugger i nordhordaland og... Vet ikke hvor den ligger, men står om den i avisa norhordland hver gang... E iallefall ein på Austrheim Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Vw Digger Uhm, jeg presiserte meg ikke helt!!, men alle dere nevnte veit jeg om, tenkte på noe lenger unna, f.eks helt ut til fylkesgrensene, er den på voss bra?? o.l mener selv de mest "skjulte" og de som ligger lengst unna er gull verdt å besøke!! lurer på om strømblad har stort lager?? plassen virket så liten :D ikke alle offentlige huggere har deler/biler fra laaangt tilbake liggende :( Den på voss er grei... De har JÆVLIG med golfer der hvertfall :P Ellers kan du jo gå på fyllingen i kjevikdal og plukke deler gratis :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Kjevikdal = Hvor??? :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Vw Digger Kjevikdal = Hvor??? :D Åsane - knarvik- mot mongstad om Lindås. Ska ikkje sjå vekk ifra at det ikkje står en 240 der snart:D Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Oddemann Åsane - knarvik- mot mongstad om Lindås. Ska ikkje sjå vekk ifra at det ikkje står en 240 der snart:D Bare passe deg for kontroll, er jævla fine veier å kjøre fort på der, og de sortkledde indianerne står i grøften og skyter på deg rett som det er :mad: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg