Sveinung Kristiansen Skrevet September 8, 2020 Rapporter Share Skrevet September 8, 2020 Hei. Jeg skal skru litt på denne bilen. Mest elektrisk. Er vist gjort dårlig arbeid på den tidligere som jeg skal rette på. Er det noen som har verksted håndboka til denne? Helst digitalt? XD58756 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 10, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2020 Der var det ikke mange som kunne hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 10, 2020 Rapporter Share Skrevet September 10, 2020 Er nok ikke en bil som så veldig mange har. Har du sjekket på nettet, er flere sider der slikt ligger gratis, alternativt kjøpe elektronisk versjon på ebay e.l.? Eksempel https://www.automotive-manuals.net/chevrolet/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 10, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2020 Jeg har prøvd å finne på nett. Men så lurer jeg på.. Det står silverado på ett merke i døren. Mens det står andre plasser at det er en 1500. Hva er dette egentlig? Chevrolet silverado extended pick up? Eller Chevrolet 1500 extended pick up? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 11, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2020 Skulle gjerne vist mer om radioen slik at jeg får koblet den riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 11, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2020 Nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg