Ruzle Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hvem kommer til Halden Natt til 1 mai? For de som ikke har hørt om det, er det en tradisjon at det kommer masse folk og biler dit. Det er full fart hele natten.. Ikke nok med det, det er russefest i festningen, og blant annet kristoffer skau kommer,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 jeg kommer iallefall :D med bruksbilen da...arg..den andre er vel kalr om type et år :D kan ikke gå glipp av 1mai i halden,bedre liv skal du lete lenge etter :op * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jepp :) høhø samme ossen bil du kommer med bare du har med deg bra humør!=)) Må si jeg er litt redd for å ta med bilen min.. Skjærtorsdagen ble jo masse biler knust ruter på osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg kommer nok garantert ikke :) For det første skal man lete lenge etter mer Harry samling :) Masse amerikanere og volvoer interesserer meg ikke så voldsomt :) Har også en tendens til å bli en del knuste flasker og dritt i veien. Punktering kl. 02:00 suger :) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Kommer det noen biler som ser ut der nede da? Ikke masse rakkel-værk? Skal tilfeldigvis til Sarp den dagen, og vi vurderte å cruise en tur til Halden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 tenkte å komme ei litta tur jeg:) er selvfølgelig masse amcars og kansje litt volo'er ja, men det dukker da opp litt vag og ris innimellom da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Kommer masse fett dit! Masse polerte amcars ;D digg å høre lyden fra de bila der ass :D pleier å være masse forskjellige biler der.. enten om du liker "all show, no go" biler eller omvent ;) Liv kan jeg garantere uansett! Og jannis.. jeg driter i hva du mener og syns om ting.. og det er bra at du ikke kommer :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Ruzle Kommer masse fett dit! Masse polerte amcars ;D digg å høre lyden fra de bila der ass :D pleier å være masse forskjellige biler der.. enten om du liker "all show, no go" biler eller omvent ;) Liv kan jeg garantere uansett! Og jannis.. jeg driter i hva du mener og syns om ting.. og det er bra at du ikke kommer :) Hvorfor gidder du kommentere det da, om du driter i hva jeg mener? :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Ta med gjengen til Vestfold, her skjer det saker... http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040430/NYHETER/104300197/1085 To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Halden var så sykt knall ! =) Nesten rart at jeg ikke punkterte gett.. hihi fullt a glass overalt fan.. Må skaffe meg en bil jeg gir faen i til neste år så jeg slipper å bekymre meg over ting.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Håper du ikke er for glad i den bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Ruzle Håper du ikke er for glad i den bilen din.. Hva mener du med det? :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Ruzle Håper du ikke er for glad i den bilen din.. Ta å hold kjeften på deg! Nettop pga slike æsswipes som deg kan vi klare oss uten på forumet! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Jeg er Enig jeg og... '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noric Autotech Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Syns det var ufattelig lite liv...dissa cruisinghøytidene skjærtorsdag, natt til 1.mai og 16mai har liksom dabba helt ut...Idet polti begynte å slå hardt ned på børning gikk liksom lufta ut av ballongen.Ok masse Halden og sarp, endel fra fredrikstad , men før i tiden sto det jo 1.5km med kø! nå var det liksom litt saktegående forbi torvet fordi noen sku over veien.. Håper på bedre tider på 16.mai. www.nordicautotech.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg