Håkon A Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 takt og tone på forumet er fint..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Takt og tone? hmm.. Er ikke helt med her jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Ruzle Takt og tone? hmm.. Er ikke helt med her jeg.. Det har vi vel igrunn skjønt alle sammen. Du har fortsatt ikke svart på hva du mente med postinga til meg noen hakk opp. nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 gutten hakke tæl nokk ti å svare for seg vøtt... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Tydeligvis ikke :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hva jeg mente.. Jeg mente det jeg skrev. Hva du vil tolke det som er opp til deg. alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Ruzle Hva jeg mente.. Jeg mente det jeg skrev. Hva du vil tolke det som er opp til deg. alacocaina Håper for din del du ikke mener det det høres ut som. Da har du isåfall mindre vett i hodet en hele bilforumet har fått inntrykk av hittil. nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 ruzle er en liten tøffing gitt.... FIkk du sett den æres-tråden jeg postet for deg:)..... mohaha.. skal si den fikk en del treff på kort tid. DU må jo være retarded gutt. Bare gi faen i å si no mere.... enough! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Tøff som et lokmotiv jeg ;) Nei fikk ikke sett den posten.. Gi meg en link da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg