Gå til innhold

Bilder av Primera`ene deres

Anders

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rival

ÆÆÆÆÆÆH! :p Hvorfor ikke fjerne hengerfeste? Er jo så sabla stygt... :)

Fordi jeg har gjordt det nå, men ikke når bilde ble tatt :P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ols-1: Hvordan er det om vinteren med bilen din. Tenker på front spoileren og snøen. Vet ikke om din bil også er senket, men hos meg er bilen veldig lav. Noen bakker (som bratte bakker opp til huser, hvor bakken går fra flat vinkel og direkte rett opp i 20-30 grader) kan jeg ikke kjøre opp en gang pga. bilen er så lav foran. Så hvordan er det når vinteren kommer, blir bilen om til en brøyteplog, eller går det greit uten kosmetiske skader på spoileren din?

Originally posted by ols-1

Det er en primera til på jobben min, tenkte kanskje jeg kunne legge ut noen bilder av den og :)

Bilde1

Bilde2

Bilde3

Bilde4

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ronnyprimera

ols-1: Hvordan er det om vinteren med bilen din. Tenker på front spoileren og snøen. Vet ikke om din bil også er senket, men hos meg er bilen veldig lav. Noen bakker (som bratte bakker opp til huser, hvor bakken går fra flat vinkel og direkte rett opp i 20-30 grader) kan jeg ikke kjøre opp en gang pga. bilen er så lav foran. Så hvordan er det når vinteren kommer, blir bilen om til en brøyteplog, eller går det greit uten kosmetiske skader på spoileren din?

jeg har (tror jeg) vært så smart at jeg ikke har limt den fast til frontfangern. så om vinteren kommer jeg til å ta av leppa. Den "lilla" primeraen jeg har lagt ut link av, den er limt på, og han skulle hatt lønn fra kommunen pga måking. Den er ikke mye pen etter en vinter. Jeg regner med, med tung snø og riktig fart, så brekker den tvert av vil jeg tro.. Jeg har ikke hatt min på snø ( med leppa ) ennå, så jeg hadde vært like spent som deg.. men jeg har som sagt ikke limt den og kommer til å ta den av for vintern :)

Min er btw også senka, jeg aner ikke hvor mye, men jeg også må legge om litt ruter for å komme dit jeg skal for å unngå skraping osv.

1997 Nissan Primera 2.0 SRI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ols-1

den er limt på, og han skulle hatt lønn fra kommunen pga måking..

der sa du noe, det skal jeg søke om. Har alerede med orginale fjærer, merka at leppa mi er lavere en leppa/understellet på andre biler, så den er stadigvekk hvit når jeg kjører på umåkte veier. Blir ennå kjiper vis jeg får på senkesett før vinteren :rolleyes:

NissanPrimera: Hvordan er det å kjøre din bil om vinteren? Må du planlegge ruta du skal kjør når det er kommer ny snø?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

NissanPrimera: Hvordan er det å kjøre din bil om vinteren? Må du planlegge ruta du skal kjør når det er kommer ny snø?

Jeg bare skrur av den nederste leppa, men bilen er veeeldig lav uten den også.... Men det gikk greit nok i vinter (utrolig nok) Var noen ganger jeg måtte leke brøytebil, og så ingenting pga all snøen som føyk opp på ruta! Hendte at jeg måtte ta fart for og komme meg forbi enkelte steder også!

Men , man må lide for skjønnheten;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NissanPrimera Hmm jeg så jo på din bil.. den er jo kun senket 40mm.. hvorfor er den så mye lavere enn min?

Har du kappet fjærene?

Dere kan jo gjøre (noe sinnsykt tungvint) som en kompis gjør.. hehe hver vinter bytter han om til orginal fjærene igjen, samt skrur av orginal styling.. *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Dere kan jo gjøre (noe sinnsykt tungvint) som en kompis gjør.. hehe hver vinter bytter han om til orginal fjærene igjen, samt skrur av orginal styling.. *riste på hodet*

Forsåvidt fornuftig kamerat du har, men blir kanskje litt kjipt i lengden.. Blir hvertfall ikke unødvendige utgifter grunnet lav bil eller ja whatever..

1997 Nissan Primera 2.0 SRI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ennå ikke kjørt med den nye spoileren i snøvær. Spoileren er jo også festet med et par clips som har mothaker, og i tillegg er den limt fast.

Jeg har vært inne på tanken om å ta den av til vinteren, men vet ikke helt. Får se det ann. Har ikke mye lyst til å ta den av.

Men arg, må vel ta til fornuften når vinteren kommer og ta den av. Er ikke verre enn at jeg kan finpusse/lakke den på nytt etter limet er fjernet, også sette den på igjen til våren. Ikke at det er så himla mye snø her på sørlandet, men det er jo snø på hytta. :P

Originally posted by Primera

der sa du noe, det skal jeg søke om. Har alerede med orginale fjærer, merka at leppa mi er lavere en leppa/understellet på andre biler, så den er stadigvekk hvit når jeg kjører på umåkte veier. Blir ennå kjiper vis jeg får på senkesett før vinteren :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

NissanPrimera Hmm jeg så jo på din bil.. den er jo kun senket 40mm.. hvorfor er den så mye lavere enn min?

Har du kappet fjærene?

Kappet en runde, ja;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider