Gå til innhold

Grenrør 16v ?

Ranger emnet

HCN

Anbefalte innlegg

Originally posted by HCN

Noen her som har Grenrør på 16v ?

HVordan blir lyden ?

Effekt ?

Merker ?

jeg har hørt at Supersprint har et til ca 6000,- og det gir ca 10hk mer... syns prisen var litt drøy eg da.

har ikke grenrør men har supresprint eff.anlegg å k&n kit... blir ok lyd... spørsmålet er om du får utnyttet de "10 ekstra" hestene.....

men såklart....

har du 6000 te overs så :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Har du 16 v er vel det siste du bør tenke på hvordan du kan få mer hk .

Bekymre deg heller over om kassen tåler de hk som er ...

ja det er sant det... tror eg dropper det... faen dårli at ikke VW kan lage noe skikkelige kasser som tåler litt...

jeg får kassen min idag ifra england... så den blir vel montert før helgen...:) Blir bra å få bilen på veien igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HCN

Noen her som har Grenrør på 16v ?

HVordan blir lyden ?

Effekt ?

Merker ?

jeg har hørt at Supersprint har et til ca 6000,- og det gir ca 10hk mer... syns prisen var litt drøy eg da.

En jeg kjenner har det på sin etter det jeg har hørt og kosta rundt 6k ca..... Låter en del fra bilen men har vel effektanlegg oxo tror jeg.

Men så mye mer vet jeg ikke, kan høre med han når jeg ser han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

En jeg kjenner har det på sin etter det jeg har hørt og kosta rundt 6k ca..... Låter en del fra bilen men har vel effektanlegg oxo tror jeg.

Men så mye mer vet jeg ikke, kan høre med han når jeg ser han...

oki. jeg har v 110 hk nå da.. etter filter effektanlegg og chip..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HCN

oki. jeg har v 110 hk nå da.. etter filter effektanlegg og chip..

merket du noe spesielt etter mont. av chip ? bedre aks. eller drog den bedre ved flere personer i bilen ?

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

merket du noe spesielt etter mont. av chip ? bedre aks. eller drog den bedre ved flere personer i bilen ?

jepp jeg merket det.. ble bedre aks.. jeg syns det var verd pengene! utenom at det gikk 2 dager da.. så ble eg tatt i 115 i 80 sonen og fikk 6k i bot +pluss 2 prikker....hehe. også gikk det en uke så røk girkassen min.. så liksom.. vet ikke om det er chip'en som er grunnen til girkassen min er fukket... menmen.. er no gøy å kjøre bilen...

Mvh HC

Lenke til kommentar
Del på andre sider