rakett Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Er så heldig at jeg har fått fingra på en fanger fra en calibra, med riegerleppe og catkillers ferdig på, BILLIG! tror folket det er vanskelig å tilpasse den til omega'n min? jeg har målt, og omegaen er ca like bred som calibraen, og grillinnsatsen på calibrafangern er lik den som er på omegaen, bare at på omega er den løs... så jeg skulle tro det ikke er SÅ mye arbeid? har sett det gjort før, så det er mulig :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Litt off topic da, men skulle ikke du selge den omega'n din? Har jo snakka i det lenge...? Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 OT: jeg var inne på det ja, men pokker heller, fant ut at det er jo like greit å legge litt penger i den, og få den ordentlig brukbar...nå er den jo gulle god :) dessuten er den MIN, ikke banken sin ;) og du vet jo meg og gamle opler.... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg