Sveinung Kristiansen Skrevet September 26, 2020 Rapporter Share Skrevet September 26, 2020 Jeg får ikke senket bakliften. Når jeg prøver å senke den, synker den noen få cm. Den vil heller ikke tilte. Det kommer ingen lyder fra pumpen heller. Kun når jeg heiser liften opp de få cm den sank. Det er nok hydrolikk I tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet September 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2020 Her er en video som kan forklare mer.. Demo Bilde av pumpa og relé Hydrolikk pumpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet September 27, 2020 Rapporter Share Skrevet September 27, 2020 Ikke mitt felt dette men har du målt om det kommer strøm fra relene og til motor samt at bryterpanelet /knappene har kontakt og gir styrestrøm til relene? Kan også være selve releet/relene som har en feil? Jeg ville nok begynt med å måle kretsene og sjekke relene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg