Rasmus228811 Skrevet Oktober 8, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2020 Hei.kjøpte meg ein Audi A4 b6 1,9 TDi 131 hk 2002 mod. Bilen blei chippa av forrige eigar,han har også stilt opp tubotrykket.før eg kjøpte den hadde han alt stilt da ned litt, men kjenne på bilen at da fortsatt e litt for høgt.so mitt spørsmål e korleis eg stille da ned, eller kor dyrt da e og få gjort på verkstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 8, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2020 Får ikke «stilt dette ned» med mindre det er gjort betydelig større oppgraderinger enn bare en chip. Skal du gjøre noe med det må det en tuning til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus228811 Skrevet Desember 5, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2020 Den e blitt chippa og fått egr/dpf delete.må eg ha DataTuning for og få da justert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 5, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2020 Som Jesper sier, dette kan ikke justeres da dette er styrt av chip. En utvei er å få bil tilbake til original (eller annen chip/tuning). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus228811 Skrevet Desember 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2020 Ok,takk for svar frå begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg