RaCk Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Jeg fikk min clutch skiftet for en tre uker siden. Nå er den tom for girolje! Skal ikke dem bytte de jævla pakningene når dem bytter clutch? Den lekker jo verre enn avløpet i dusjen. Devil anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 du har en mekanisk clutch sier du. denne clutchen sitter sikkert mye mulig på svinghjulet. å svinghjulet sitter på veiva....ja.. mellom clutchen og girkassa er det tørt. det skal ikke være noe fukt der siden det er tørr lameller. går jeg ut i fra. girkassa boltes på motorblokka med x-antall bolter. rommet som clutchen er i er ikke væskefylt. at girkassa di lekker olje kan være av at en segering eller no er gåen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Sånn som jeg har skjønt det så plukket dem ned girkassen når dem gikk inn for å bytte clutch. Og det lekker ut den pakningen som er der girkassen løsner fra resten av motoren. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Det er ingen pakning mellom gir kassa og motor.. Men den kan lekke i simmeringen på inngående aksel til kassa, da kommer det olje ut mellom motoren og girkassa.. Synes det er dårlig vis dem har hatt kassa nede og ikke informert dæ om det...:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by Håkon A at girkassa di lekker olje kan være av at en segering eller no er gåen... Simring Håkon, segering er en låsering :D Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 http://www.howstuffworks.com/clutch.htm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Det jeg er interesert i å vite er om jeg kan klage på dette. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Ja æ ville klagd på det da det er noe dem burde informer om da dem har kassa ute på den.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by Ole Morten Simring Håkon, segering er en låsering :D ja veit..blingsa helt ''skal ikke skje igjen'' hehe. å eg som jobber på møller.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2002 Originally posted by RaCk Sånn som jeg har skjønt det så plukket dem ned girkassen når dem gikk inn for å bytte clutch. Og det lekker ut den pakningen som er der girkassen løsner fra resten av motoren. hvis det er som du sier at dem må demontere kassa for å gjøre noe med clutchen...noe jeg ser på som kjemperart. så kan du jo klage på at det lekker olje.. men av det jeg vet om så åpner man ikke kassa for å bytte clutch. å det står sikkert ikke noe i dems prosidyrer om at dem skal sjekke girolja når dem bytter clutch. men hvis det hadde vært lekasje før dem bytta...svette på girkassa..så skulle dem selvfølgelig opplyst deg om det. sånn gjør vi på møller i lignende tilfeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Originally posted by RaCk Jeg fikk min clutch skiftet for en tre uker siden. Nå er den tom for girolje! Skal ikke dem bytte de jævla pakningene når dem bytter clutch? Den lekker jo verre enn avløpet i dusjen. Devil anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Hva lekker den???? Girolje eller motorolje??? Greit å finne ut det før du gjør noe mere.... som f.eks å kjøre videre hahahah :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Originally posted by MrHappy Hva lekker den???? Girolje eller motorolje??? Greit å finne ut det før du gjør noe mere.... som f.eks å kjøre videre hahahah :D :D Vis du ser ka han skriver så vet du kansje kordan olje det e.. Nå er den tom for girolje sier han... hmmm kansje den lekker girolje????:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Det er en pakning mellom girtingen og clutchtingen. Den lekker! FY! Kan jeg klage på dette eller ikke? Bilen er skålandes tom nå og går ikke en meter. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Ja vis du har det så må du få tatt patent på den for det har ingen ander biler som jeg har jobbet med, men så har bare æ jobba på opel og honda versted..:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Glemte og svare på spørsmåle:D Hadde klaget med en gang.. Vis du ikke gjør det så får du værtfal ikke noe igjen..:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg