Gå til innhold

Pakninger

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

du har en mekanisk clutch sier du.

denne clutchen sitter sikkert mye mulig på svinghjulet.

å svinghjulet sitter på veiva....ja..

 

mellom clutchen og girkassa er det tørt.

det skal ikke være noe fukt der siden det er tørr lameller.

 

går jeg ut i fra.

 

girkassa boltes på motorblokka med x-antall bolter.

 

rommet som clutchen er i er ikke væskefylt.

 

at girkassa di lekker olje kan være av at en segering eller no er gåen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen pakning mellom gir kassa og motor..

 

Men den kan lekke i simmeringen på inngående aksel til kassa, da kommer det olje ut mellom motoren og girkassa..

 

Synes det er dårlig vis dem har hatt kassa nede og ikke informert dæ om det...:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Sånn som jeg har skjønt det så plukket dem ned girkassen når dem gikk inn for å bytte clutch. Og det lekker ut den pakningen som er der girkassen løsner fra resten av motoren.

 

hvis det er som du sier at dem må demontere kassa for å gjøre noe med clutchen...noe jeg ser på som kjemperart.

så kan du jo klage på at det lekker olje..

 

men av det jeg vet om så åpner man ikke kassa for å bytte clutch.

å det står sikkert ikke noe i dems prosidyrer om at dem skal sjekke girolja når dem bytter clutch.

 

men hvis det hadde vært lekasje før dem bytta...svette på girkassa..så skulle dem selvfølgelig opplyst deg om det.

 

sånn gjør vi på møller i lignende tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Jeg fikk min clutch skiftet for en tre uker siden. Nå er den tom for girolje! Skal ikke dem bytte de jævla pakningene når dem bytter clutch? Den lekker jo verre enn avløpet i dusjen. Devil anger2 anger2 anger2 anger2 anger2

 

Hva lekker den???? Girolje eller motorolje???

 

Greit å finne ut det før du gjør noe mere.... som f.eks å kjøre videre hahahah :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Hva lekker den???? Girolje eller motorolje???

 

Greit å finne ut det før du gjør noe mere.... som f.eks å kjøre videre hahahah :D :D

 

Vis du ser ka han skriver så vet du kansje kordan olje det e..

 

Nå er den tom for girolje sier han... hmmm kansje den lekker girolje????:D :D :D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår